Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Marissa Rai

me looking at the 0 notifications im receiving cause ive isolated myself & ruined all my relationships
Retweeted by Marissa Rai
if i'm into you, nobody else gets the same attention.
Retweeted by Marissa Rai
All my friends are in a relationship and I'm just like
Retweeted by Marissa Rai
This doesn't look like Donald Trump being assassinated twitter.com/ilgdaily/statu…
Retweeted by Marissa Rai
Love me or hate me πŸ’‹A
People really don't believe in Karma lol but I do πŸ’―
Retweeted by Marissa Rai
I'm so excited for this young lady @YummyChocolatee never disappoint me you're gonna go far in life u deserve any and everything u want 😍j
Retweeted by Marissa Rai
tryna be like this with somebody but yall be playin πŸ™„πŸ˜΄οΏ½ybcH
Retweeted by Marissa Rai
Paris was nice but Amsterdam is way better
Watching a live sex show in the red light district πŸ˜‚ can't believe this
What is wrong with y'all girls πŸ˜‚twitter.com/damnaarielle/s…e
New Orleans niggas fussing with they baby momma
Retweeted by Marissa Rai
iont condone telling but this is funny πŸ˜‚J
Retweeted by Marissa Rai
Loving Amsterdam ❀
Going see @thecoreyholcomb tonight at improv ❀️❀️
Loyal pussy connected to a smart, driven woman who don't play bout you is nothing to take for granted
Retweeted by Marissa Rai
Am I the only person who gets in these moods where you're not really sure how you feel but you know for a fact you're not really happy πŸ€”
Retweeted by Marissa Rai
I have a smart ass mouth but I'm sensitive asf lol
Retweeted by Marissa Rai
So. White women who marched in the Women's March: this is why BW side eyed YALL from here to eternity. Y'all gotta end this crap.
Retweeted by Marissa Rai
That time Toni & Babyface made up a song on the spot and it had ALL the feels. What a gift ❀️
Retweeted by Marissa Rai
My sprint account was hacked WTFFF
I got $500 for any girl that ain't had sex on Valentines Day πŸ˜‚πŸ’¦πŸ˜­.......
Retweeted by Marissa Rai
Hooomygaaawd 😭😭😭😭2J8cesF
Retweeted by Marissa Rai
I asked her to take a listen 🌹...Q
Retweeted by Marissa Rai
They got Joseline on Daytime Television. I'm screamingskjssj
Retweeted by Marissa Rai
I love my haters ❀️❀️
πŸ˜‚πŸ˜‚ This is what happens when you gas these femalesA4
Retweeted by Marissa Rai
Black Queen πŸŒ»πŸ’QaD
Nudes are pointless. It's 2017, if you're not pulling up keep your pics.
Retweeted by Marissa Rai
Orlando Brown just gave us a Soulja Boy diss featuring his crackhead homie. 2017 gonna be legendary lol
Retweeted by Marissa Rai
When u eating her box and a funny part in the movie come on pic.twitter.com/70BWTUncLy
Retweeted by Marissa Rai
Kylie been in the lab again... she's almost at final form.
Retweeted by Marissa Rai
Black Women are soooo beautiful. I love your skin, I love your hair, I love your shape. nothin like it
Retweeted by Marissa Rai
The best gift to open on Christmas ❀️
Loving my new @BernieSanders rolling papers!! What better way to get high ☺️#BurnBabyBern
Heart break is good for the soul, it will help you figure yourself out.
Retweeted by Marissa Rai
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.