Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Sauce
@imSonnyWilliams @NFL @TDLockett12 yeah they winning the super bowl. Lol he fast as shit
Tyga is like that nigga you know graduated 3 years ago but you still see him at all of your high school parties.
Retweeted by Sauce
Not only is Meek STILL spitting at Drake, philly rappers backing him up 😂😭TB
Retweeted by Sauce
I tweeted about Eazy E dying from AIDS last night and this chick told me to stop spoiling the movie
Retweeted by Sauce
This happened yesterday. This is why we need #FlexinMyComplexion
Retweeted by Sauce
Beyoncé will be the first black musician on the cover of Vogue's September issue
Retweeted by Sauce
"Yeah so like I was saying it's going to be nice having Ty Lawson.......nvm."
Retweeted by Sauce
Braids and glasses can go but she 🔥🔥🔥🔥@Adolfhibstabsta: She getting cuacnv
Retweeted by Sauce
Dudes with crazy gfs become immune to the crazy shit! 😂 outsiders looking in be like.. "damn yo girl trippen!" He be like... Na, she chillin
Retweeted by Sauce
I'm white RT @Adolfhibsta: This really is a "fat ass" to white men 😭vine.co/v/MVdYFgvF3YBj
Retweeted by Sauce
They say meek mill line up like a wide receiver anytime he kiss nicki.😭�Xu
Retweeted by Sauce
Girls be like I'm mixed with super saiyan. Martian. And gamma radiation. But forget to mention the hoe part
Retweeted by Sauce
I'm never taking my Levi's to the cleaners again. 😤😤 They don't even need me no more7B
Retweeted by Sauce
Still the funniest video to touch my tl 😂😂😂EJhRi
Retweeted by Sauce
I'm having waaayy to much fun but dez bitxhes gettin mad thirsty...my fade away game kraazy
Retweeted by Sauce
u never experienced real anger until you've played FIFA
Retweeted by Sauce
Young Thug says, "I can write a perfect song in 10 minutes." trib.al/wnh4YXE
Retweeted by Sauce
My mom made a fake twitter account so she can follow me and I dnt know who she is, hey mom! I do coke, ecstasy and fuck girls wit no condoms
Retweeted by Sauce
From now on I'm double checking any @ I mention lmfaoooooo
Retweeted by Sauce
Her snapchat story longer than Derrick Rose injury time out from Basketball
Retweeted by Sauce
@GrantSymonds: Stole some girls car handle last night😂G” you're a twat😂😂😂
Retweeted by Sauce
Stole some girls car handle last night😂X
Retweeted by Sauce
So woke up this morning to find someone has actually taken my door handle ☺️
Retweeted by Sauce
LMAOOO HE REALLY TOOK OFF HIS EAR😂😭😭gDLaZ
Retweeted by Sauce
Lmfaooooooooo RT @Zoo757: Nah man Nicki face at the end tells me everything I need to know
Retweeted by Sauce
LMFAOOO... I NEED AIR! 😭😭�X72P
Retweeted by Sauce
Stay away from drugs or else you'll end up like these two lol twitter.com/MSFTSNavy/stat…
This little kid is a legend for this
Retweeted by Sauce
"Nah this ain't lip gloss I ain't lil momma" 💀�ah
Retweeted by Sauce
Drake is the hottest rapper in the game. He got exposed and we saw that he has a ghost writer and he's still at the top. This ain't hip hop
Retweeted by Sauce




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue