Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Ratu Vienny Fitrilya

Kayaknya cuma aku yang masih di kasur jam segini...
Teringat K3sayangan kita 😊😃 hahahahahahahahYu
Retweeted by Ratu Vienny Fitrilya
All smile. Have a good Monday!
Tenang, aku juga sama gak sadar kok mana Yupi dan mana adik sepupunya dia 😂6
Temukan perbedaan dalam foto ini?
For those who asked what song i'm playing in my IG stories : Izzy Bizu - White Tiger (Official Video) #1SongForYou youtube.com/watch?v=e2IpYd…
Kalo ini senyum apa nyengir ya? 😁Z
Mau titip salam ke adik-adik yang di belakang?
Thank you for today... Tadi foto sama birthday gurrrlll 💕R
Malah mirip ini ya hahaha
Kemarin aku bikin kostum ini sendiri lhoo... From head to toe. Alias sok ide banget ya? Hahaha.
Tadi lawan ka @Viny_JKT48 tapi aku kalah.. Gapapa yang penting anin dan ka viny selalu dihati(?)😋❤️7
Retweeted by Ratu Vienny Fitrilya
Selamat buat Dudutku @SinkaJ_JKT48 ! Ikut senaaaang ❤️
Padahal yang di belakang sadar kamera tuh 😏q
[INFO] RILIS DVD JKT48 LIVE IN CONCERT – PINTU MASA DEPAN (MIRAI NO TOBIRA) m.facebook.com/story.php?stor…
Retweeted by Ratu Vienny Fitrilya
Yang ini juga bikin kepo.
Bunga matahari tertiup angin. 🌻Q
Rute perjalanan hari ini indah banget. Walaupun harus membelah sawah. More on IG stories!
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.