Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Tyra Banks
Instagram is getting a #TYOver! Follow the clues on @tyrabeauty and you could score a badass beauty bundle! You know TyTy doesn't mess around! 🎁
Instagram is getting a #TYOver! Follow the clues on @TYRABeauty and you could score a badass beauty bundle!
So like I wore this on @fablifeshow today.
It makes me giggle when I see people taking these mirror selfies and posing all tooched and sexy and just trying too damn hard. Let's take some funny-face pictures in the mirror sometimes, people!
Always dream big. Show a child that they can do anything they dream #FutureAmericanPresident
She got it from her momma! @tyrabanks and her fierce mom Carolyn today on #FABLifeShow!
Retweeted by Tyra Banks
Look at my pretty Mama being kissed by my super talented makeup artist @valentefrazierartistry. Mama is on my new talk show FABLIFE today. Sharing those beauty secrets of hers! Watch!
Mommas Mommas & more Mommas. My momma's back on @FABLifeShow 2day & she's not the only one!
Reunited (with my classmates, my professors and my bestie) and it feels so good. 🎶 #HBS #OPM #hbsreunion2015
#FlashbackFriday my first runway show in Los Angeles, during my #ANTM cycle. Walking for the designer #ColleenQuen.
Retweeted by Tyra Banks
Wanna be on top?! TyTy's living tweeting with y'all in five minutes! I'll see u at 9pm ET tonight (Friday!) east coast! Here's what I'm wearing to tonight's #ANTM #cycle22 panel. Don't you worry west coast, I'm back with you at 9pm PT. 😘
Reunion Weekend is underway! We warmly welcome our OPM alumni back to campus #HBSExecEd #HBSReunion2015
Retweeted by Tyra Banks
Happy 2B back.Feels like WarmHug (w/faux PanicMoments feeling like I have 6cases 2 read 2nite!) #HBSreunion2015 #OPM
I think in gonna have to start rocking these. Excuse me if I start speaking in a French accent.
I don't think I could've become "Tyra" without "Cindy". I was inspired by her career so much! @cindycrawford, you rock! And YOU gotta get her new book #BecomingCindy
Tea for Ty...and you
Some of you may get a real kick outta these words. 🎶 😜 Thx @tyrafams
I haven't met you yet @gigihadid but I FEEL you so much. Your words are powerful. Your words are necessary. Your words are vulnerable. Your words are real. Sending you love and hugs. From one model that had curves and a unique walk to another, Tyra
Takin' it all off on @FABLifeShow 2day...our makeup that is! TyTy's showin' U some TYRA Beauty "no makeup" 😉
When your short haircut is growing out so on your new talk show, you curl it really tightly because you don't wanna look like you belong in the group Salt N' Pepa even though you are in love with them especially Shoop.
Will you join @tyrabanks's Beautytainers? Because we totally want to!
Retweeted by Tyra Banks

Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.