Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
kellz
723 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Damn I jus dropped bands on a bunny for my girl 💯💰😩❤️ hope she happy
@AllDayBrandon: @turnup_kellz better now then later 🔪” eat ass
4 months with this big head ass baby 😍�@_OmgItsHlulieipic.twitter.com/qanONbyenMnM
Lmao she be on this bitch flexin!!! 😂😂😂✋💀
@GameTimee: @turnup_kellz 😂😂😂 it's funny when he's spazzing he actually tries to snap smh” 😂😂 he act like a kid gettin his toys taken away
@turnup_kellz lol he do he calls them his wife's sometimes lmao it's so funny 😂
Retweeted by kellz
Listen up. @cdavis_niggah is the fucking plug. Threw a nigga da full box of doughnuts and some tb. ✊✊✊ #almighty pic.twitter.com/UyJ0hEQO4n
Bouta chill wit my nigga swavy tonight. ✊
Shawty tryna get in my pockets I won't let her..
Who's mobile and wanna smoke some dopeee
Gotta put this on ya door so she don't think you really invited her to just "Chill" pic.twitter.com/SAzI5WaomL
Retweeted by kellz
My girl sexy as hell 😍😍😍
All Asians love hello kitty 😂😂
We love the ones who ignore us. And ignore the ones that love us . 😳
Who in school got some food 😖😫😩😩😩 I'm about to cry man 😭😭
Just because we squad n shit trillasian__ 😝😍😘instagram.com/p/vKfd3ik4jc/V3NpP
Somebody is gonna get killed tonight... on everything I'm catching a body tonight 😳
when the lean hit you 😂😂vine.co/v/OMvYig0I5FO5oB
It's almost like Will Smith wasn't in his children's lives pic.twitter.com/feOdnTY8h0
Retweeted by kellz
not the type to blow ur phone up it won't happen
Retweeted by kellz
I'm still in shock from last night's episode #TheWalkingDead 😭😭😭
Retweeted by kellz
Got the sack in my pocket no quarterback nigga😂💨💨
I am a master roller. Pearled that bitch 😏😏pic.twitter.com/vT7qhEMqWMqWM
I can't wait to have my body full of tattoos
MY SISTER WAS PLAYING WITH MY DOG AND HE TREW UP ON HER FACE HAHAAFGJKL pic.twitter.com/sb9WQNmWaN
Retweeted by kellz
Ima handle dat bitch ✊👯 she gon handle dis dick 👯😏 after dat roll some weed up 🌿🍃 chill wit my feet up 😎👌
#hitsblunt When You high AF and Bitches at McDonald's taking too long! pic.twitter.com/5r2eoA5RRg
Retweeted by kellz
#hitsblunt Bruh, why does glue stick to everything except the inside of the glue bottle ? pic.twitter.com/Vg0EiPUyiM
Retweeted by kellz
"@StopChasing_Fly: @turnup_kellz well thanks bro 💁 I appreciate the approval." Any time!💯✊
"@StopChasing_Fly: @turnup_kellz ahahaha 😂 I'm a cheese ball. 🙊"you are but it's okay 👌👌👌
"@StopChasing_Fly: @turnup_kellz cause I have da best boyyyfrand 😋" omg shut up.
WHO IS THIS KID?????? HE JUST CHANGED THE GAME 😂�pic.twitter.com/GoiAlqdSeTeT
Retweeted by kellz
That crazy moment me and Chad just had 😂😂
When you tryna act hard 💪 but u really scared as fuck �vine.co/v/OmztPqOP5qqOT
Retweeted by kellz