Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Tiffany Alvord
The past can't hurt you anymore, not unless you let it.
Why worry about tomorrow when you could be enjoying today šŸ˜„šŸŽ‰
Sometimes you just need to figure it out yourself.
Still following you loves šŸ˜ŠšŸ’•
"@amy_hoover9: @TiffanyAlvord Thank you SO MUCH for following me! You're amazing and I love you!! šŸ˜„" love you too šŸ’•
#FOLLOWSPREE Just RT my last tweet for a follow!! šŸ˜„ļæ½youtu.be/u0TPSAM3xO8XM
RT & LIKE for a follow!!šŸ‘šŸ’•ļæ½youtu.be/u0TPSAM3xO8mXM Let me know what ya thinkpic.twitter.com/20KobINYh5NYh5
Dance. Smile. Giggle. Marvel. TRUST. HOPE. LOVE. WISH. BELIEVE. pic.twitter.com/pSEcbKD3NU
"@Alonso_Palomo: @TiffanyAlvord my draw My Draw @TiffanyAlvord šŸ˜ So pretty šŸ‘Œpic.twitter.com/4HBWmz0s1Cs1C" this is AMAZING!!!can I get a copy?
Whenever I workout abs, I always check after to see if my abs are there yet... like they'll just come after one workout šŸ˜‚#onecandreamm
Follow spree later yeah?? šŸ˜Š
The world is what we choose to see it as. šŸ’•
Don't forget where you're going... There may be mountains & storms, but they are only to test your strength; & YOU ARE STRONG ENOUGH.
This coming December 1 at Solaire Grand Ballroom @TannerPatrick & @TiffanyAlvord live in Manila together w/ @FionaMusika Get your tix now!
Retweeted by Tiffany Alvord
Just spend 2 hours running a @TiffanyAlvord music marathon! :)
Retweeted by Tiffany Alvord
Run with me, like the wind We can make our great escape Run with me, we'll try again Babe theres nothin' we cant face ā¤
Do you ever wonder who you are deep down inside... does it ever keep you up so you can't sleep at night?
I gave you my all until all wasn't enough...
Take my heart with you. <3
šŸ˜² WHAT!?! Can't believe this has a million views already!! You guys are THE BEST & I love you all so much! šŸ˜™youtu.be/iswl1lsYjIo0EF
Shout out to my arms for always being by my side šŸ‘Š
I don't aim to please anyone. It's too much work.
Everything you need is already inside. NO ONE can hold you back but YOURSELF.
"@bethershug: To everyone who doesn't feel comfortable with their weight. @TiffanyAlvord youtube.com/watch?v=iswl1lā€¦" šŸ‘ˆšŸ˜Š
omgg I got my ticket already! ohdmhdygkshd see youu babe @TannerPatrick @TiffanyAlvord!! šŸ˜ļæ½pic.twitter.com/4sLS4qO8HEHE
Retweeted by Tiffany Alvord
ONLY 100 SVIP tickets (Include M&G + Lunch) available for @TiffanyAlvord & @TannerPatrick Manila show! HURRY!!! contact 09062542910
Retweeted by Tiffany Alvord
At some point you gotta face the inevitable.
You can't win both ways...
The heart never forgets love.
That moment when you look up and discover your brother is doing your make up. šŸ˜³ļæ½full.sc/1CC4Fsy1C @TiffanyAlvordord
Retweeted by Tiffany Alvord
"@AlexS_RUS_123: @TiffanyAlvord it's so so so funny,we want more...yes,guys ?!))) šŸ‘pic.twitter.com/DjfYL4iDA99" Do u though šŸ’
NEW VIDEO!! I think you guys are gonna like it, haha... i let Trent do my make-up šŸ™ˆšŸ˜‚šŸ‘ŒšŸ’„ Let me know what your favorite part is!šŸ‘šŸ™Œ (Link in bio)
NEW VIDEO!! I think you'll like it, haha. Let me know what you think & THUMBS UP if ya want more. šŸ’•šŸ˜™youtu.be/u0TPSAM3xO8ca
"@destanymlp198: Looking beautiful šŸ˜‚ļæ½@TiffanyAlvordrpic.twitter.com/68K1FuSxRhRh" šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚ oh my gosh haha
P.S. New video will be up at 10am PST. (Aka 1hr 20min) ;)
Gotta be up with the sun šŸŒž Goodnight my loves ā™”
Not even i can find a way to stop the storm ā˜ā˜” baby its out of my control whats going on ā¤šŸŽ¶ - my latest cover (link in bio) šŸ˜™
So much to do... sorry i haven't been on much šŸ˜¢ but i edited a new video for ya'll today :D
Stay with me, baby stay with me... tonight don't leave me alone šŸŽ¶ļæ½instagram.com/p/uQL8cuI5ps/fpic.twitter.com/tM1oH8VtPyPy
so I woke her up & we watched 2 episodes of pretty little liars... & before the second one she said she hates me #itsaddicting #canthelpit
nobody starts out to hurt any body
awe, how cute is she?!? I love my mom sooooooo much! She works harder than anyone I known & she is my biggest hero šŸ’–pic.twitter.com/34rJ3JEblll
Start & end your day with gratitude šŸ’•
i went to show you a new cover on snap but I forgot to turn the sound back on šŸ˜£ I drew on it and everything šŸ˜©
i just ate a granola bar thinking it'd fill me but i honestly feel snacks are pointless bc i feel just as hungry as i did before i ate it šŸ˜’
gotta focus on the positive tho āœŒ
Happy... whats happy?? Cows are happy & they end up as sloppy Joe's šŸ„āœ‹ -Pretty Little Liars
Taylor Swift's social & marketing team is everything. As someone who dreams about marketing strategy, I'm OBSESSED: youtu.be/EKnl7STzSMU
Retweeted by Tiffany Alvord