Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Syafie Naswip
#JBP(Jom Borak Produk) ASSALAMUALAIKUM Alamak, almari penuh tapi rasa mcm takde baju je nk pakai harini? @mubinstore @mubinstore @mubinstore @mubinstore @mubinstore @mubinstore @mubinstore kan ade. Hari hari ada baju baru, mau rambang mata !
Di usia 23 ini, Bukan wajah yang cuba ku fahami.. Tetapi cuba untuk memahami, Kognitif dan Hati. Kerna disitu bermula segalanya. #MrAnakinQuotes
Indahnya golongan Hawa ini. Memiliki segala yang indah-indah. Kepada golongan Hawa lain, Carilah golongan Adam yang mampu menyinari hidup anda, Memberi nafas dan tawa ria dalam diri anda, Berkongsi rasa susah senang. Dan memberi rasa sayang lebih kepada diri anda berbanding sayang anda kepada merek
Setiap hari,berjuta kesilapan yang kau pilih. #MrAnakinQuotes
#LelakiLelakiDalamHidupnya
Friendship is always a sweet responsibility, never an opportunity. #LelakiLelakiDalamHidupnya
Me and My Brotha,Abe Ungku Hariz. Fendi dan Zain #LelakiLelakiDalamHidupnya
Friendship... is not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything. #LelakiLelakiDalamHidupnya
Me and Uqasha Senrose. as Fendi and Zara
Scene #LelakiLelakiDalamHidupnya Coming Soon. #RTM
Big Family dlm #LelakiLelakiDalamHidupnya
buy untuk ke3 kali nyee..huh dah habis rm45 .hehhe..ta jemu tgk @elfira_loy , @SyafieNaswip dgn @ZahirilAdzim..best pic.twitter.com/hvrM6nzjFe
Retweeted by Syafie Naswip
By @uqashasenrose2 "Menggeletis #zara dalam #lelakilelakidalamhidupnya . Bertuah sgt dapat shoot dgn abe yg baik hati ni @syafienaswip" via @PhotoRepost_app
With this girl,Uqasha Senrose. Lama nak kerjasama. #LelakiLelakiDalamHidupnya Shooting in progress..directed by Kai.
Don't judge a book by its cover. Or in this case, don't judge people by their instagram photos. Credits to @pkckAm pic.twitter.com/h8VIdSPRUm
Retweeted by Syafie Naswip
Kau mengheret tangan manusia yang bertitik noda ke lembah hina sedangkan kaki kau melangkah berpeluh dengan wang dunia. #MrAnakinQuotes
Aku serik Ya aku serik... Tetapi takkan menyerah aku dek terkena panas terik. Kerna aku dilahirkan dalam ruang ini untuk menghayati sisa-sisa sampah yang busuk,jelik,dan hina ini padaku sebagai daya penarik. #MrAnakinQuotes
Aku tidak mengikat hati dengan wang untuk kehendak dunia, Aku hanya ada buah fikir yang entah bila akan digubal untuk keperluan rasa yang akan bersatu. #MrAnakinQuotes
Innalilahi wainaillahi rojiun,Telah meninggal sahabat kami Veris Yamarno "Mahar" Laskar Pelangi :'( @bentangpustaka pic.twitter.com/80MXLQoWm4
Retweeted by Syafie Naswip
Cerita #Rentap ni parkour rupanya. Tak pernah rasanya kat Malaysia ni buat film parkour ni. 👍pic.twitter.com/TgLj6poGOHH
Retweeted by Syafie Naswip
Genap 3 tahun yg lalu, #Songlap ditayangkan (Dis 2011). Setakat ini merupakan filem terakhir arahan Effendee/Fariza pic.twitter.com/sZYCCY04rO
Retweeted by Syafie Naswip
Rentap di Astro..boleh beli dan tonton bersama2 seisi keluarga. pic.twitter.com/q2qt59HuNk