Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
samuel larsen
I'll have dreads again someday
dreaming about putting this EP out and training a band and just playing everywhere ๐Ÿ™
Bill & teds is on netflix now ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ
let love live, let love die, let love be.
thinkin I might do a ustream the day my EP is released ๐Ÿ˜
dropping some songs next month... Way too excited about it
#tbt ...lookin fierce
a huge huge Happy Birthday to my mate @damianmcginty Christ on a crutch!!!!
gonna have some new videos for you soon
buds since high scoo @erictherios @theunder
Micheladas @misscourtneyp
so close I can taste it
I have a lazy left eye. Its true
thinkin up a release date for these songs I'm sitting on, maaaaaybe some teases first
when your lips are on mine tho. ๐Ÿ˜
dear girls.... its not all our fault
no clue...๐Ÿ“ท@jpalove ๐ŸŒŒ
I wanna work I ain't tryin to chill today
Han Solo would be the best frontman ever. #scoundrel
help my friend @paupau_art get to her show!!! she's an incredible artist kickstarter.com/projects/18846โ€ฆ
switched studios today....stuff was outside
yo I can't sit down while I'm watching this movie
watching moonwalker for the second time today
Happy!!! Happy!!! Happy!!! Birthday @msleamichele !!!!!!!!
every yr I think it's so boss that my heros birthday is the day after mine... I love you michael, I wouldn't be who I am without you.
#tbt jazz band when I was 7...thank you for the birthday love as well you hooligans you
thank you for all the birthday love everyone! ๐ŸŒŒ๐ŸŒŒ๐ŸŒŒ
Happy Happy Birthday mr. @Blake_Jenner !!!!
new video soon? what?
i gotta say, nashville is so inspiring
my second verses are always better than my first
everything's gonna piss me off until I get to put my music out.
sometimes I just look at my leather jacket & think damn baby we been to hell & back together
"@Kimy37: @SamuelLarsen you inspire so many people like me & just thanks for that!๐Ÿ™I really love you๏ฟฝpic.twitter.com/P8tjJeC6cZcZ
sooooo. just spent all day making a video.... You'll seeeeee
just for a second tho
off Nashville to record & write......stoked to leave la
tillykke med fรธdselsdagen jules