Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
farafauzana
radio actor 1,055,128 followers
ini cerita slps Projek Metro hbs & slps mereka melalak & membaling bola bowling... masih di awal tahun nasi lemak ayam goreng kalau bole makan sambil baring tp mak tiri dah mengiring sbb nak makan sambil tgk cerita Lord of the Ring jied pegang remote mcm hp si basyar pulak tokojut paparazii ambik
ini cerita slps Projek Metro hbs & slps mereka melalak & membaling bola bowling... masih di awal tahun bila anak2 terlalu ramai maka tidonya bergelimpangan tetapi bilik pasti berasingan. bila anak2 terlalu ramai maka meja yg ada pasti berkecai tetapi lantai yg luas tdk skit terabai.. #sarapanmakt
"@REALFAFAU ow.ly/vV094 #Akustika #AMKrew bersama @krisdayanti75 - Penasaran... Satu konti geleksakan pagi tadi!"
Retweeted by farafauzana
assalamualaikum ....di sebalik lense utk diletak dilayar perak utk tatapan mereka yg bersorak. pg ku ditemani KLCC pic.twitter.com/7eAzQEtxer
Hey hey! Utk lintasan ketiga ni kami ada CHAD khas utk anda2 yg berada di sekitar MMU Cyberjaya. Jumpa kami jam 12.40pm ya ;)
Retweeted by farafauzana
@REALFAFAU Assalamualaikum..sian cik Fara org dok mngata suara awk aje..ish ish..Selamat Hari Raya Jumaat..
Retweeted by farafauzana
Cayalah KD brjaya sahut cabaran dri #amkrew @AGHotFM @REALFAFAU @Fizie_hotfm ckp kl n nyanyi lgu asli live d 8tv @hotfm976
Retweeted by farafauzana
@nadrahn: @REALFAFAU #akustika #amkrew cantik krisdayantirl pic.twitter.com/sVGQS0koWQ” dang I should've downloaded hotfm apps. Hbs terlepas!
Retweeted by farafauzana
HADIAH BERNILAI RM50000 tau... bukan WANG TUNAI RM50000 tau... kena faham betul2 ye... #kunciamkrew #50ribudisebalikpintu
Retweeted by farafauzana
As usual pg2 dgr #amcrew and panggilan hangit @REALFAFAU mjdi. Thumbs up!; )
Retweeted by farafauzana
Org bole ingt aku giler gelak sorang sorang tgh jalan pulak tu angkara #gelaksakan @hotfm976 @REALFAFAU @AGHotFM @Fizie_hotfm
Retweeted by farafauzana
"Kalau xcukup jd buruk macam @REALFAFAU " hahahah.. Kuang asam @AGHotFM @Fizie_hotfm
Retweeted by farafauzana
mamat kne pggilan hangit tu siap sruh kak @REALFAFAU brenti nyanyi..hahaha..@Fizie_hotfm @AGHotFM #Amkrew @hotfm976
Retweeted by farafauzana
Tgh tgk uolls kt 8tv...merdunye suara KD.tangkap lentok dngr lgu menghintung hari #Akustika @hotfm976 wif @AGHotFM @REALFAFAU @Fizie_hotfm
Retweeted by farafauzana
@hotfm976 @REALFAFAU sungguh comey kamu gelek!! @AGHotFM look like a professional dancer!!U all make my day!! #amkrew where's @Fizie_hotfm
Retweeted by farafauzana
Tgh sedih tp bile dgr suara kak fara tersenyum je . Kak fara mmpu bt org berduka tersenyum . :') @REALFAFAU @hotfm976
Retweeted by farafauzana