Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
farafauzana
radio actor 1,107,287 followers
Sesuai sangat la abg #AnuarZain dgn @REALFAFAU.. Bila nak langsungnya?? Hehehehe..
Retweeted by farafauzana
@REALFAFAU & Anuar Zain ni kahwin jelah eh. Comel sangat i can die already ♡♡
Retweeted by farafauzana
@REALFAFAU bile dengar dialog kalian macam dh betul2 hubby wifey lak.. sweet abg nuar panggil @REALFAFAU sayang..
Retweeted by farafauzana
Baru la dpt dgr fafau beraya ngan dot dot @REALFAFAU huhuhu meh abg pegang tangan meh hahahaha sweet sgt tp nak tergelak gak ni hahahah
Retweeted by farafauzana
@REALFAFAU @hotfm976 sib dpt gak dgr,ingtkn xde dh ulangan..memang menjadi btl dorang ni hehe..
Retweeted by farafauzana
ini cerita utk ulangan Fafau Beraya bersama Dot Dot Dot skrg 12-2pm @hotfm976 #ceritasuamiisteribiladahtuamemangmanjaskitasosilajgnmuntah
0930hrs Rujuk jadual perjalanan sepanjang cuti perayaan Hari Raya Aidilfitri 2014 di Lebuhraya PLUS.Terima Kasih. pic.twitter.com/cgdgr6FxbO.
Retweeted by farafauzana
Adoyai penat gelak dengar nama kuih dalam omputih..~ btw ni omputih holand kat kg saya @AGHotFM @REALFAFAU pic.twitter.com/ONwhdyTRm4
Retweeted by farafauzana
hari ni 10-12pm “@awanitubiru500: @REALFAFAU kak farah boleh tak siar ulang raya dengan dotdotdot tu plsssss. Tgh tunggu ni.. c.c @hotfm976
“Ni seram.. @MuhdNqiuddin: haa dah cakap jgn tangkap gambar malam2 rt "@medialah: Perhati bayang2. Lokasi, Sngapura pic.twitter.com/2L0bmhZSZ7””
Retweeted by farafauzana
ok yg itu AUTA! hahaha “@JAYJAMALINA: @REALFAFAU Hang nampak dalam bulatan warna oren tu? Dennis, Dennis. Hahahaha”
bulan Syawal pun xleh tipu tau ;p “@MillaAmber: Gelak tawa @REALFAFAU la yg buat saya melekat kat #amkrew @hotfm976
#topfive. ..hahaha rindu... Selamat hari raya maaf zahir batin @AGHotFM @REALFAFAU @Fizie_hotfm
Retweeted by farafauzana
ehemmm setuju ;) “@JAYJAMALINA: Ehem. NOT seven. Baru 9 tahun. pic.twitter.com/Sp9S0P8g8E
#hangatnyaraya #fafauberayabsamadotdotdot yg tlepas citer 'suamiisteri' dgr Hari ini (khamis) 10-12pm hehehe sila RT pic.twitter.com/5RDfqfVqad
Selamat pagi.. dah raya ke 4 dah. #amkrew kembali bertiga. #hotchat: apa yang anda rindu raya ni.
Retweeted by farafauzana
0715hrs Rujuk jadual perjalanan sepanjang cuti perayaan Hari Raya Aidilfitri 2014 di Lebuhraya PLUS.Terima Kasih. pic.twitter.com/cgdgr6FxbO.
Retweeted by farafauzana
assalamualaikum selamat hari raya! selamat bkerja! selamat mmandu! selamat mjamu tetamu! selamat semuanya #amkrew pic.twitter.com/Opc23ydCOy
cerita di hari raya ... akhirnya kita ketemu sihijau - adik kandung siputih - adik twiiter sitengah - adik
Bagi menghormati tragedi MH17 & serangan ke atas GAZA, Rumah Terbuka Mega Hot FM kini dibatalkan. pic.twitter.com/8RumnPEL89
Retweeted by farafauzana
Nk tau rahsia2 #AMKrew, Suraya, Leya, Ikhwan, Kieran, Liza, Deen & Chad? Jom kita cungkil & call ahli keluarga mereka. Dgrkan skrg di Hot FM
Retweeted by farafauzana
Ptg raya ke-3 bsama Farid #HotFMKelate. awok2 boleh hantarkn Tweetraya dedikasi kat @FaridHotFM. nok call slaluh pun ok jah 09-7440499.
Retweeted by farafauzana