Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Rania Al Abdullah
الناس يسمونهم "أ س أ س" وأود اسقاط الحرف الأول من التسمية الإنجليزية لارتباطه بالإسلام، لانهم لا يمتون للإسلام بصلة #المستقبل #تمكين #لندن #الأردن #حب_الأردن At the launch of the World Post Conference: Future of Work in London yesterday #FutureWork #Future #Empowerment #London #Jordan #LoveJO
سعدت باللقاء مع أريانا خلال مؤتمر "ورلد بوست" في لندن مساء أمس #المستقبل #تمكين #لندن #الأردن #حب_الأردن I really enjoyed being interviewed by the wonderful @Ariannahuff ! At the launch of the World Post in London yesterday. #FutureWork #Future #Empowerment #London #Jordan #LoveJO
by @rhcjo "#أردني_رافع_راسي #الأردن #الاردن #JO #Jordan"
سعدت اليوم بحواري مع هذه المجموعة- خلال اجتماع في دارة الياسمين تحدثنا فيه عن التعايش والحوار بين الأديان #شباب #الأردن #حب_الأردن Really impressed by what this group has to say! At a meeting on coexistence and interfaith at Darat Al Yasmin earlier today #Youth #Jordan #LoveJO
ما في أطيب من شغل البيت- مربى من صنع متجر نملية في الأردن #شباب #الأردن #حب_الأردن Starting the afternoon on a sweet note with a delicious selection of local jams from the endearing shop Namliyeh #Youth #Jordan #LoveJO
فخورة جداً بالجهود التي يقوم بها بنك الملابس الخيري في الأردن، حيث نجح في مساعدة أكثر من 160 ألف شخص. بارك الله فيكم وفي جهودكم #حب #الأردن #حب_الأردن Proud of the Charity Clothing Bank's heartwarming efforts which have clothed over 160,000 of those less fortunate in our beloved Jordan. God bless
أردننا بلد الكرم والشهامة، الشكر الجزيل لجميع الداعمين والشركاء @jordanriverfdn #?????? #??_?????? pic.twitter.com/SNCX28GL2z
بالتكاتف والتعاون سنتمكن من إيجاد التغيير الإيجابي. الشكر الجزيل لجميع الداعمين والشركاء- خلال الغداء التكريمي الذي أقيم للداعمين بمناسبة مرور 20 عام على تأسيس مؤسسة نهر الأردن. #شكرا #دعم #الأردن #حب_الأردن Through compassion, love and faith, we can make a difference. Thank you dear donors and pa
الأردن دائما في قلبك- مع جلالة الملك في السفارة الأردنية في واشنطن العاصمة عام ٢٠١٢ #واشنطن #عمان #الأردن #حب_الأردن Your love for Jordan echoes across the globe - With His Majesty at our Embassy in Washington D.C. in 2012 #USA #Jordan #ThrowBackThursday #TBT #LoveJO
يا هلا فيكم... يا هلا والله... الضيف ضيف الله... بس المثل بقول "نيال من زار وخفف!" #عاصفة_جنى #الأردن #حب_الأردن
دائماً تلهمني الأفكار الخلاقة- خلال لقاء مع الجمعية الخيرية الشيشانية للنساء #جميعة #شيشان #المرأة #الأردن #حب_الأردن Spent a wonderful morning touring, baking and crafting with the Chechen Charitable Society for Women today! #Chechen #Charity #Women #Jordan #LoveJO
شكراً للشباب الأردنيين المتميزين على جهودهم وإنجازاتهم في العديد من المجالات..الله يعطيهم العافية وبالتوفيق لمزيد من النجاح- مع جلالة الملك اليوم #شباب #نجاح #ابداع #الأردن #حب_الأردن A big thank you to our distinguished Jordanian achievers for their commendable efforts in fields across the board.
في حفلة عيد ميلاد عام ٢٠٠٥ #حب #العائلة #الأردن #حب_الأردن During a birthday party in 2005 #ThrowBackThursday #TBT #Family #Love #Cute #JO #LoveJO
مع جلالة الملك خلال استقبال الرئيس التشيكي ميلوس زيمان وعقيلته السيدة إيفانا زيمانوفا في الأردن #التشيك #براغ #زيارة #الأردن #حب_الأردن With His Majesty during an official hosted visit of The President of The Czech Republic, Milos Zeman and his wife Mrs. Ivana Zemanova #Czech #Republic #Prague #V
بداية جديدة لمركز الملكة رانيا للأسرة والطفل الذي تم تجديده مؤخراً- خلال زيارة اليوم إلى المركز #طفل #عائلة #حب #الأردن #حب_الأردن A fresh start for the recently renovated Queen Rania Family and Child Center. At a visit earlier today #Child #Family #Love #Jordan #LoveJO
فخورة بسلمى وهاشم وجميع من شارك اليوم بمبادرة زراعة الأشجار تكريماً لشهدائنا #لمعاذ_نغرس_الوطن #حب_الأردن #الأردن Proud of my Salma, Hashem and everyone who participated in today's tree-planting initiative in honor of our martyrs #LoveJO #Jordan
ليتك ترى شعبك اليوم، فخور ومتماسك أكثر من أي وقت مضى. جلالة الملك عبدالله مع والده جلالة الملك الحسين المغفور له بإذن الله ووالدته الأميرة منى الحسين #حب_الأردن #الأردن If only you could see your people today, prouder, stronger and more resilient than ever. His Majesty King Abdullah with his fathe
في وسط البلد صلاة الجمعة اليوم قبل مسيرة الوحدة الوطنية للتنديد بالجريمة البشعة التي ارتكبت بحق الشهيد الطيار معاذ الكساسبة ‏‫#أقسمت_وأوفيت‬‏ #معاذ_الكساسبة #معاذ_شهيد_الحق #جمعة_شهيد_الحق #كلنا_الأردن Friday prayer before today's unity march honoring our beloved martyr Captain Muath Al-Kasasbeh in
معاذ شهيد الحق. اليوم خلال مشاركتي الآلاف من الأردنيين بمسيرة الوحدة الوطنية للشهيد معاذ الكساسبة ‏‫#أقسمت_وأوفيت‬‏ #معاذ_الكساسبة #معاذ_شهيد_الحق #جمعة_شهيد_الحق #كلنا_الأردن Joined thousands of Jordanians today at a peaceful unity march in loving memory of our martyr Muath Al-Kasasbeh in downtown
#أقسمت_وأوفيت‬‏ #معاذ_الكساسبة #معاذ_شهيد_الحق #الأردن
#معاذ_الكساسبة‬‏ ‏‫#الأردن #معاذ_شهيد_الحق
A touching example of compassion and solidarity between people thousands of miles apart. At last night's vigil in front of the Japanese Embassy in Amman #Amman #Japan #IamKenji #IamMuath #Peace تأثرت بما شاهدته من أخوة ورحمة بين شعبين تفصلهم آلاف الأميال. خلال الوقفة التضامنية الامس أمام السفارة ا
رسالة التضامن والرحمة والإنسانية تتمثل في وقفة ليلة الأمس أمام السفارة اليابانية في #???? #??????? #????_???? pic.twitter.com/79PdEbJFWg
Last night's vigil at the Japanese Embassy - A message of solidarity, compassion, and united humanity #Amman #Japan pic.twitter.com/deP3n9uUNX