Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
光宝羽
kpopkorea 1,775 followers
Majority of K-pop fans want the Kolon Sport's membership card because of EXO. Agree or not?
Dear bus, where the hell are you? Sincerely, from a hungry bitch.
Do anyone have here wechat or other social apps?
I leaved those people who leaved me in the first place. In another words, you don't deserve any friendship tbh.
What sound was that? :o
Damn, I really need to read before click the favourite button on each tweets.
Plus, he then said "Sorry, I was just kidding". I feel like want to wushu his ass off. Seriously.
Don't you just hate it when a guy sent "Yes honey, I understand" to you when he's not even your fucking damn boyfriend? ;-;
A k-pop fan problem, there's no Kolon Sport store in Malaysia.
Where you do think I'm from? lol
Should I throw away these Domino's coupons? It seems useless to me. Meh~
I have 9 pieces of coupons from Domino's pizza but idk how to use it and I don't really eat pizza from Domino's. Who should I give these to?
Hey~ Iye~ Swing!
Now, I can't wait for SWING! Hahahaha
I want to have a breakfast together with parents tomorrow because I haven't did it for such a long time.
I just rise from the 'death' because of Lee Sungmin's hotness /sobs
I really need someone to talk to and thanks to Sunny who lending her shoulder for me to cry on. I love you!
Why do I feel my English is still lacking somewhere else?
"Baekhyun rude to 2NE1" Don't worry, leave him to Chanyeol. LOL
How does snapchat work?
bongok ah eman haha
Why does everyone decided to offline? I'm bored T^T
The husband of Wi-Fi, Luhan is currently online in Weibo.
To Malaysian peeps, I prefer you call me 'akak' than 'unnie' or you can just call me Bim. I don't mind :)
What's the most trouble that you did in school? Mine, I think I get into fight a lot. Especially with those bitch team.
Damn Chanyeol why do you have to be so hot today?! Urgh just why?
Let's just enjoy the rain ^^
Oh yes I'm scared of the rain and just for today I will put the weakness aside.
I missed the smell and the sound of rain.
Alhamdulillah it's raining again! :)
Okay, since when did epop make a pocket novel? :o
I feel the pain in my chest and I have an urge to cough but nothing happen.
If I said I am still using Nokia 3310, will you believe it? lol.
How about another cheeseburger? It wont hurt, right?
But I already ate two cheeseburgers
I was thinking about foods since 10PM
So EXO going to join another variety show. It's called <Star Flower>.
Well, two cheeseburgers for me aren't enough. I think I need a bowl of maggi lol
Go to Korea. Wi-fi is everywhere. "@FactsOfSchool: I want WiFi everywhere."
Since my table got some chemical stuffs now, I need to put "Kids are not allow" in front of my studio. Well, for my nephews.
Xiumin's English sound so good jkksjakaksnuejndn
Chanyeol is a type of hyung who always love his dongsaeng with all his heart.
When I thought it was already 2AM, but it's 12:54AM. I should go to sleep lmao
I'm looking forward for Double JC! ^^
I'm bored. Anyone please talk to me ㅠ ㅠ
"@_lyanazulkifli_ "@bzliNJ: Jasmine Johari should be in that plane. alone." yes" with zaidi please
I did survive from 'Jasmine Johari's Troll Virus'. Bitch, this is not the time to play around for sake.
Another new day come and we're still waiting and praying for the missing airplane and passengers.