Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
PJ MORTON
music bands artists 119,531 followers
it's catching like wildfire! MAJOR. opens for @PJMORTON #July27 at the #troubadour.com No Regrets! instagram.com/p/qpiqryyjCS/
Retweeted by PJ MORTON
All my @PJMORTON albums are on this iPod 😩🙌 independently major, emotions, live from la, walk alone. I might cry lol
Retweeted by PJ MORTON
Ran by the studio to see the genius @PJMORTON Got to meet the super talented @jdrewsheard_JDS instagram.com/p/qkFIWwRG4D/
Retweeted by PJ MORTON
#Studio working w/ @jdrewsheard_jds on some amazing music! And my guy @chuckharmony just played me some of his new stuff.. Incredible! 🔫
💯 RT@desusnicee: Marshawn Lynch basically the human version of the one hundred emojipic.twitter.com/SWajOAUMcEE
Retweeted by PJ MORTON
Do i wanna see @PJMORTON in Dc or nyc... hmmm
Retweeted by PJ MORTON
THE PJ MORTON killin the grand! The new music is..................SMH 👍 @ Fever Studios Hollywood,…instagram.com/p/qh8HdOpFud/N
Retweeted by PJ MORTON
Upcoming @PJMORTON Shows 7/23 Oakland, 7/27 LA, 7/31 DC, 8/1 Philly, 8/2 Boston & 8/3 NYC www.pjmortononline for ticket details.
Retweeted by PJ MORTON
It's not #tbt but I couldn't wait to post this. @PJMORTON at Exit In in Nashville two years ago.… instagram.com/p/qhv3e2BLnx/
Retweeted by PJ MORTON
I wanna hear @PJMORTON live just to hear him sing the Cheers theme song. These youtube videos suck!!
Retweeted by PJ MORTON
Philly, August 1st @PJMORTON will be at World Cafe Live - Upstairs. Tickets available at phillyworldcafelive.com pic.twitter.com/ohbCwFNXxO
Retweeted by PJ MORTON
Oakland (and the surrounding areas), @PJMORTON will be at Yoshi's on July 23rd. yoshis.com for tickets pic.twitter.com/qmKRUpfezP
Retweeted by PJ MORTON
“@TheJimmyGraham: It's official I'm bleeding black and gold this morning! Thank you WhoDatNation for all the support.” - Welcome back Jimmy!
@PJMORTON yep I'm still grooving from Friday's show. 🎶Cd blasting throughout the house. You've never let's me down. Memphis 💜s you. 💋
Retweeted by PJ MORTON