Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
nazim othman
music malaysian malaysia acting actor 202,915 followers
Focusing on the positive side of life. instagram.com/p/m7rOz6ubZu/
Hari-hari hari raya; bukan kerana aku kaya, tapi sebab aku bersyukur dan bahagia. ;-) instagram.com/p/m7gFKsubcF/
Mati tak mengenal usia. / "@PijaMoris: @NazimOthman muda lagi .. takpe jalan lelaju..krik krik”
Hari ni aku berjalan seperti siput. Slow je. Rushing selalu kesian kat badan.
Kalau takde smart tag berdosa ke? :-) / "@Adlannnn: @NazimOthman kantoi takde smart tag :)”
Hahahaha / "@IzatyRusli: @NazimOthman kalau dia taknak angkat palang tu lg haru dibuat nye..hahahaha”
Ya ampun anjat boboy gegirl yang jaga tol tu jerit macam kena histeria. Tu baru nazim, kalau Johnny Depp agaknya dia jejoget
I'm proud of her. She's changing towards the better for Allah, not for anything or anyone else. Semoga… instagram.com/p/mzwWKAubSU/
Hahahhaa hello! :-) / "@najihaaaaAzmi: Found this pic at google. Oh mai meltingnyaaa!!! tngk abg @NazimOthman pic.twitter.com/TrfOvYQ5z2
Macam jealous je? ;-p / "@NazNazeq: @NazimOthman cam edit jer”
Tidur dalam laut jap. Kalau tidur lama-lama lain pulak ceritanya nanti. pic.twitter.com/AWm5nm1dJm
Terengganu yang indah permai... 3 hari saja kali ni, tapi aku akan datang lagi :-)
Worrying about the future is tempting but useless. Do the best you can with whats right in front of you and the future will fall into place.
Retweeted by nazim othman
Beta memang suka menunggang kuda di perkarangan istana. Video ni dayang beta bettyrahmad yang amik.… instagram.com/p/mhb9i5ObXh/
Second horse of the day... This is Cleo! instagram.com/p/mg5PvLubep/