Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Mark Ballas
Another week, another incredible performance from my girl @sadierob. Y'all can watch it again here... youtu.be/jZKssZYjDPc #DWTS
4h
Just got to rehearsal and look what @legitsadierob had sent over. this kid is gonna get me fat lol #DWTS #teamquackattack
Can't get over how good @sadierob did last night on #DWTS! See all the antics after the show at @HollywoodLife bit.ly/1rpUCR3
AYYYEE @pitbull Thx for 10 bro.. Love having you on the show #dwts
Well that went well :) :) so proud of @legitsadierob she was nervous of this one but as usual she delivered with flying colors... #DWTS #teamquackattack
.@DancingABC starts in 10 minutes! Can't wait for y'all to see this week's dance! #DWTS #TeamQuackAttack
Yo #teamquackattack dances 5th tonight on #DWTS yall ready to watch @legitsadierob
Had to post this gem of me having to catch @legitsadierob when she almost passed out from fear @Horrornights @unistudios #universalHHN #partners #Dwts #teamquackattack
This precious angel @legitsadierob got the you know what scared out of her @HorrorNights @unistudios and it was hilarious πŸ˜‚πŸ˜‚#universalHHN #Dwts
Quick fingers... I just hit my follow button ;) RT @MAJABRICKEY @MarkBallas Diary of Jane #breaking Benjamin
Something's getting in the way, Something's just about to break, I will try to find my place in the..............????? Finish it
One of the best parts of the night, when @derekhough stole dudes bongos and killed it @congaroom #congaroom
Amazing time @congaroom last night, havnt danced that hard just for fun in years. Happy 21st @witneycarson good times @iamvalc @derekhough @henrybyalikov @janelparrish @dance10jenna @dance10brittany @dylan_chambers @therealalfonsoribeiro #congaroom #salsa #dancing
How bout this #TBT of the lovely @cherylburke and I.. This was taken about 7 years ago.. Good times #Dwts
It's a NIRVANA kind of night.. #RIP Kurt
Los Angeles! I'll be playing Room 5 along with my friends @dylan_chambers, @haleyreinhart, and other special appearances on 10/28 at 8pm.
Los Angeles! I'll be playing @ROOM5LA along with my friends @dylan_chambers, @HaleyReinhart, and other special appearances on 10/28 at 8pm.
So proud of our girl! Back with @MarkBallas next week! Thanks to the fam for coming out to support and… instagram.com/p/uHftnlNVJJ/
Retweeted by Mark Ballas
Great week with @BethanyMota... looking forward to reuniting w @sadierob. Switch Up week recap on @HollywoodLife bit.ly/1w5GYH5
Fun hang tonight with the homie @iamvalc and the rest of the #Dwts cast.. Good times
WEST COAST! Get in your votes for @bethanynoelm & I. Call in at 800-VOTE403. Also vote for @legitsadierob too if y'all wanna see us dance next week... 800-VOTE411 and online bit.ly/1p4xN4J. #DWTS
Also vote for @sadierob too if y'all wanna see us dance next week... 800-VOTE411 and online bit.ly/1p4xN4J. #DWTS
WEST COAST! Get in your votes for @BethanyMota & I. Call in at 800-VOTE403 or vote online bit.ly/1p4xN4J. #DWTS
West Coast... @DancingABC is starting! #DWTS
Don't forget to vote for my girl @sadierob if y'all wanna see us again next week! 1-800-VOTE411 bit.ly/1p4xN4J #DWTS
East Coast, time to vote for @BethanyMota & I. Call in at 1-800-VOTE403 or vote online bit.ly/1p4xN4J. #DWTS
Great job @sadierob... you killed it!! #DWTS
Really.... Fives?????? That was crazy #dwts
This picture had me Rollin just now πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @bethanynoelm #dwts
So proud of @BethanyMota she did such a great job... Judges must have it out for me, cos she was underscored.. #dwts
East Coast, y'all ready?! @DancingABC is 5 minutes away.. Let's do this @BethanyMota!!! #DWTS
Congrats to my girl @BethanyMota on the release of her first single #NeedYouRightNow!!! itun.es/us/1d4j3
Who's looking forward to seein @BethanyMota and I take care of business tmrw?? #dwts
One of my favorite songs from @MarkBallas new album "Kicking Clouds"! Get it on iTunes. it's SO. GOOOOOD πŸ™ŒοΏ½pic.twitter.com/UNbYGisHRDRD
Retweeted by Mark Ballas
NOOOOOOO don't wanna get out of bed.. Please 2 more hours πŸ˜­πŸ˜©πŸ˜– lol
That face tho :) I know you and @derekhough are killin it, can't wait to see yall Slay @legitsadierob #dwts #teamquackattack
Damn @bethanynoelm and I are sweating like crazy in rehearsal this week.. Really proud of this cutie. #dwts #teamBark
Happy bday to one of the hardest working guys in the business... enjoy your day my man @MarioLopezExtra pic.twitter.com/DWYry6raMz
Thinkin about @legitsadierob and how she's coming along with her new dance, still sportin camo... #dwts #teamquackattack
Oh you know just blowin some bubbles with bae @bethanynoelm ha ha 😜 #dwts #teamBark
I got ya @bethanynoelm ha ha literally tho... #dwts #teamBark
Team Ritter will be running in the NYC Marathon to increase awareness of thoracic aortic disease.Β Β www.crowdrise.com/teamritter2014nyc #TeamRitter
So pumped to be featured on iTunes "New Music" section! #KickingCloudsEP smarturl.it/KickingCloudsEP
Last night was awesome w/ Jep, Si, & @JaseDuckman! @legitsadierob was phenomenal #dwts #teamquackattack