Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
ℒσgic♫ 10/21
still calling!!! man there are THOUSANDS OF EMAILS from people who pre ordered 2, 4 and even 8 copies of the ALBUM thank you so much!!!
OMG IM STILL FREAKING OUT! I SPOKE TO @Logic301 ON THE PHONE! AND GOT TO SHARE THAT EXPERIENCE WITH MY MOM! Ahhh @Logic301 LOVE YOU SO MUCH
Retweeted by ℒσgic♫ 10/21
Just talked to @Logic301 on the phone with my bro nickstella23 and he remembered meeting us over a… instagram.com/p/tl06H4FGJf/
Retweeted by ℒσgic♫ 10/21
Haha no ones gonna believe him!!! vine.co/v/OmhriFrXBv1
Standard, deluxe, at least 4 physicals, and a vinyl. Yeah it's that important. #UnderPressure @Logic301
Retweeted by ℒσgic♫ 10/21
#UnderPressure had to get both versions to support @Logic301 now to get each on vinyl & physical copies pic.twitter.com/KhZPBhuCmS
Retweeted by ℒσgic♫ 10/21
I Pre-Ordered both the regular and deluxe version of @Logic301 album #UnderPressure to show my support to the fullest!
Retweeted by ℒσgic♫ 10/21
Fuck it i might end up buying five copies, cause i wanna pre-order both, AND i want both physical copies AND need that vinyl @Logic301
Retweeted by ℒσgic♫ 10/21
Pre-order #UnderPressure now! Lets go! We gonna shock the world? Deluxe: smarturl.it/UnderPressureD… Standard: smarturl.it/UnderPressureS
If you pre-order both a deluxe & a standard screenshot it and send it to LogicUnderPressure@gmail.com with your phone #. I'm calling y'all!
Calling fans!!!! Thank you guys vine.co/v/Omhq9EZnvYU
Lets fucking goo! #1 hip hop album and #3 overall! Off a pre-order! I'm gonna start calling y'all again now! #RattPack
thats why its overwhelming to see my friends family and fans! supporting, knowing everyone who is capable to pre order is. THANK YOU!!!
i remember what it was like to be a fan and feeling like my little view on a video or download wasnt important, but it truly is!!!
so much love and support from all the fans and my homies! this is awesome to all grow together! every pre order helps!