Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Kylie Jenner
can I wear a sports bra & boxers all day ugh
#goodnight #iloveyou #thisisafterkendallcutallmyhairoffcuzshesabitch #whatever
I never take selfies with the front camera who knew this shit was so good. Lol. Makeup by me duuuuh
Our new Spring Collection! Head to @PacSun and be the first to snag it. bit.ly/1oCTTB6 #kandk4pacsun pic.twitter.com/G48k7FZIFJ
love to almoooooost 17 million followers
Chicago!!! Excited for the #grandopening of @thesugarfactory at 5pm tomorrow!!! #MBFinancialPark #sweetselfie on Sugar Factory's Insta to win @1035kissfm
Repost @kimkardashian
Idk there's something about blondes & inseparable bonds
Goin to work with mom
Take it all in. Exclusive first look at our new Spring Collection landing at @PacSun on 1/23! #kandk4pacsun pic.twitter.com/b5cuY3awr0
you know it's gonna be a good Sunday when ya weaves out & u haven't put ur face on yet
T❤️MF❤️RD