Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Johan ERA
Doakan mereka dpt buat yg terbaik ok.. yg penting pesanan dr dorg utk kalian.. enjoy layan #superspontan2014
Menemani suami memasing rehearsal.. good luck buat semua finalis... yg penting kita enjoyyyyyyy!!! @ann_achey
Tq @bag_a_portal @littleclubhouse comey sgt.. yeahhhhhhh... sesape yg suka kasut comey2.. handbag ke.. g usha ig dorg.. tq HADA..
Kejadian semlm tp br nk upload harini.. semlm ujan kt PD lapo so carik kuih panas2.. jumpa la abg n kakak nih niaga apam balik.. masa nk bayar dia ckp xyah dia belanja.. baik betul hati dorg.. padahal brp je la dia dpt untungkan.. dh la ujan.. trus teringat masa kecik2 dulu bwk bakul jual kuih.. uja
#HappyDeepavali buat semua sahabat2 dan fans sya yg beragama Hindu.. ermmm tgh fikir nk raya umah sape.. skrg nih teringin kari ikan ngan maruku!!! Ada lak papadom.. perghhhhh!!! Ada sesape sudi ajak sya dtg rumah makan???
Akhirnya keputusan sebulat suara telah dibuat.. sardin kicap.. sambal ikan bilis petai.. sayuq buncis n carrot campoq udang.. last skali utk bdk x sihat abg ngah n baby bubur ayam... sorry lmbt post.. lepas abes msk kena suap baby n abg ngah makan td.. dh ngamok lapar.. selamat menjamu selera...
Aktiviti abg n adik flying fox n kudaa..... trus teringat cite p.ramlee.. bila budak tu sebut dia nk kuda 8... pastu pompuan tu jerit.. apa 8 kuda????? Haha.. ok arini aku msh lg memikior nk masak apa.. ada idea x syg2 ku semua???
"@wawazulkefli: bila lah @JohERAJohERA ni nak serius dalam mak jemah apa semua. Eishhhhhhh aku sakit perut lah duk gelak!!!!!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚βœˆβœˆ"
Retweeted by Johan ERA
Pepagi lagi makhluk Allah ni buat aku gelak gegila hahahahahahahaha Mak Jemahhh <3 lebiu .@JohERAJohERA
Retweeted by Johan ERA
ok dh kecoh fav champion super spontan..undian pling tinggi skg..hoyehh @JohERAJohERA
Retweeted by Johan ERA
Timeline penuh tweet abam @JohERAJohERA πŸ‘ kami peminat sentiasa menyokong kalian#Jozann#JoHaRaa
Retweeted by Johan ERA
"@AdanJus: Jual kedai package HD... happy deepavali. Tv 6D tambah lagi 3.. addoooohhh. @JohERAJohERA"
Retweeted by Johan ERA
Jual kedai package HD... happy deepavali. Tv 6D tambah lagi 3.. addoooohhh. @JohERAJohERA
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA : johan klo bikin suara2 mcm 2 mmg menjadiii..gelak aku smpai semua ckp aku aku gile..hahhahah..ko @HaniffERA @JohERAJohERA...
Retweeted by Johan ERA
bila lah @JohERAJohERA ni nak serius dalam mak jemah apa semua. Eishhhhhhh aku sakit perut lah duk gelak!!!!!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚βœˆβœˆ
Retweeted by Johan ERA
Pagi pagi dah dengar @JohERAJohERA. Berdekah beb :-D
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA ohh.... Zara Ziyu.... Aduisshhhh.... mane lq dapat name tuh.... Uahuhuahuahua....
Retweeted by Johan ERA
Berdekak aku dgr @JohERAJohERA dumcak dumcak dumcak. πŸ˜‚πŸ˜‚@ERA_fm_fm
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA suara zara zyu tak boleh belah, tersembur roti bakar aku hahahhaha "ini style" hahaha
Retweeted by Johan ERA
longlai aku dgr sore johan jd dj supermarket hahaha @JohERAJohERA
Retweeted by Johan ERA
Dj kat supermarket @JohERAJohERA hahahahaaaa!!!!! πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
Retweeted by Johan ERA
Bawa kete golak sorang2..org koba kito gilo..ni semua berpunca dari ko @JohERAJohERA ..
Retweeted by Johan ERA
Saya pom xsuka tiru gaya-gaya orang semua.. wka ka ka @JohERAJohERA
Retweeted by Johan ERA
" dum cakk, dumm cakkk, dummm " πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ KAHKAHKAH Please please ulang bnyak kali sik@JohERAJohERAcak tu πŸ˜‚ @JohERAJohERA
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA bukak radio era nihh , memang mnghilang kan stress bila sy ada masalah . Hahaha #erafmterbaik πŸ‘
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA boleh mc dengar diorg ni bebel pagi2..sakit perut sakit tekak dkali dpt duk gelak.
Retweeted by Johan ERA
on radio jer trus gelak dgr suara @JohERAJohERA hahahaha
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA awal pagi dh buat org trsenyum sorg kat office
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA mainkan nama kau babe zara jadi zebra lol @fildzaizzara :Phahaha
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA daripada sakit,dngo korg gelak tah kamane ilang sakit tuh.
Retweeted by Johan ERA
Aku tak bukak radio pon tahu suara johan tu buat perut aku terburai-burai @JohERAJohERA
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA @HaniffERA @ray_era bersenam sambil tersengih seorang diri adalah perkara biasa apabila anda mendengar #JoHaRa @ERA_fm
Retweeted by Johan ERA