Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
Johan ERA
comedy radio actor 367,576 followers
Amboi nak kasi duit raya seribu dekat el @JohERAJohERA nie..nak mintak duit raya dgn abg johan jugak la boleh tak?haha
Retweeted by Johan ERA
Alangkah mulianya hati yang sedih tetapi dapat menyanyikan lagu kegembiraan bersama hati-hati yang gembira. cc to @JohERAJohERA :)
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA inshaAllah kaki tu akn sembuhh :)..take care n restt bnyk2 ok?
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA Get well soon Abg Johan. Rindu nk dgr Mak Jemah dgn Linda ni...
Retweeted by Johan ERA
Get well soon Johan 👍 -----> by@JohERAJohERAa "Alhamdulillah semua telah dipermudahkanNya. Sya telah…instagram.com/p/qefKErCjIb/B
Retweeted by Johan ERA
Semoga cepat sembuh Johan...Repost from @JohERAJohERA : Alhamdulillah semua telah dipermudahkanNya.… instagram.com/p/qefllTpfLr/
Retweeted by Johan ERA
Get well soon. Rest cukup cukup. Lutut yg sama kan ? hais pastu abg senyap je. Selamat berpuasa! :)x @JohERAJohERA
Retweeted by Johan ERA
@ERA_fm NΩ̶к dengar gelak @JohERAJohERA hahahaha. Gelak dia lain macam bro.
Retweeted by Johan ERA
Alahai @JohERAJohERA nie wat aq sakit perut jew gelak pagi2 buta nie
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA Aduh ni sume penangan Spain terkeluar awl drp WC la ni klo x msti dpt brthn sakit tu smpi final WC kn hihihi jgn mara ha
Retweeted by Johan ERA
Semoga @JohERAJohERA pulih segera, supaya dapat jahit baju raya tengok projector @HaniffERA dan @ray_era
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA Peh nk join sekaki la rsenya ble ke....
Retweeted by Johan ERA
Speed recovery @JohERAJohERA miss ur voice already 😰😰😰😰
Retweeted by Johan ERA
@JohERAJohERA nie sakit2 pun nak kerekk hehe... Pape pun cepat sembuh ek ... Semua doakan yg terbaik untuk abang johan .. @ERA_fm
Retweeted by Johan ERA
cepat sihat @JohERAJohERA ! dah rindu mak jemah and linda dah nih.!
Retweeted by Johan ERA