Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome

Joe Budden

949,901 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Me & @_brittanydailey looking at hoes in Sam's lol it's lit ☺️
Magic Castle...... Good times.
Bumped into some pretty cool guys in the lobby.
Had some Corn Flake French Toast that was to die for. ☺️
Ok lemme rephrase, I don't hate Snapchat... I hate Snapchat users that snap u while ur minding your business, hungry as a fuck & looking like shit... Like @rosaacosta when she sees u dying in the gym. 😒😩
Hello everyone, this is my dear friend Johnny. Also known as Gunplay, DJ Confusion, Christopher Johnathan Gacos, and last but not least my personal favorite, The Greeknd. (Also @onlyjohnnyg on here, HEY Johnny 😊) With that said, this pic isn't here for likes, for this man isn't famous.... But shoul
When she find out that you & homeboy aren't strangers and are in fact really good friends. Lol
Finally got the hang of chopsticks after all these years lol thx boo @shelbmac_ ☺️
Yes I wore this sweatshirt last night. (He real lol) Yes I went to get coffee from Denny's after 5pm. Yes you're washed when u need coffee before u hit the streets. And before you ask...... Yes I'm hitting the streets. It's lit.
This is the look of a man who was really excited to leave the club (Playhouse) last night... 1 because I was starving, 2 because I wanted 2 strawberry banana smoothies from LA Cafe, & 3 because the white chick w the retarded body was too drunk to be bagged (don't u hate when that happens ? Lol) We'l
This isn't the face of a guy who's eager to leave this couch...... 😒 ....... Every day it seems like I gotta stop some important shit I'm doing to waste precious time I'll never be able to get back on something extremely unnecessary like eating!!! Yah mean ? Smh lol
So here's what I learned about going to the gym in LA after I thugged @drayamichele outta a guest pass (Thx again & your bestie is dope 😊)... 1. Everyone there is bigger than me. 1A. 1 dude looked at me like he was thinking that as well. 1B. I then looked at him like "fuck yo muscles nigga I'll sh
Ok.. #1. This is an awesome fucking picture. #2. Fellow old heads, am I buggin, or does Lisa Bonet look even better now than she did when I was 8 years old (& she looked amazing then too) ?!? Jesus lol smh
If life's a bitch, lemme stop and admire the view.
When u go to get a manicure/pedicure but u from the hood so u bring barbershop talk with u (I'm like Red Reddington w the stories to them "Sai can u believe they don't do paraffin on my hands in Jersey?!?" Like I'm somebody lmao)
Just wanted to honor 1 of our living legends. #BeLikeKhaled
Yes I took myself to the movies (Concussion, just ok) Yes this is a picture of me standing by a photo booth. And yes, in my brief moment of stupidity, I indeed thought that was artsy somehow.
Look at da baby ☺️ Yes I'm a dog lover. Yes he's not even supposed to be up here. Yes I fell for the sad dog face. Yes this nigga face is always sad.
LONG ISLAND THIS FRIDAY CATCH ME HOSTING LADIES NIGHT AT @HYPNOSIS8.0 IN SMITHTOWN MORE INFO CONTACT @RAPPY1028 @MIZZ_SINDCITY
Dumping a whole clip of "wyd" texts.....
Just out here trying to avoid "we need to talk" texts at all costs.
 




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue
Hi, this page is for Joe Budden
Are you looking for their Twitter or Instagram page? Or would you like to view all their updates here?