Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
☁️Jc
photography tumblr 1,537,777 followers
Guys ur gonna wanna check this!! So so awesome ! From @aoloriginals!! youtube.com/watch?v=Uvxo7u… looks like a tv show😍😏
WE ARE OFFICIALLY MOVED INTO OUR NEW HOUSE OH YES OH YESSS😁🎉🏤
Yikes im doin a house tour bye Ricky I upload tmrw
.. @KianLawley Oii!!! G-bo!! Let go get breakfast & get to work. Big day today
This little pup reminded me of wishbone & now I miss him pic.twitter.com/MDoKQ7qhpi
So many things beyond our understanding & I jus want someone to talk & think about it w me💭🌌
Snapchat is my new shit. It's so fun
Snapchat stories all day everyday👻 add me - chamclouder
GUYS!!! Come meet me at @theINTOUR !! Gonaa be doin somethin crazy on stage for y'all😜 Can't wait. Gonna be a party�bit.ly/THEINTOURLm
and the fact that jc is uploading more frequently makes me feel all excited about the next week ahead idk
Retweeted by ☁️Jc
.. @tyleroakley I'd call the cops on u if u were over in my front lawn cuz ur basically a stranger now I miss ya tyler oaktree🌳
I was microwaving food & I notice there's a FLY!!! ON MY FOOD!!!!!! IN THE MICROWAVE!!!!!!!?? Tf!!!? Done w this house.
I know yall want to meet us but having fans come to our door every hour is not the right way to do it... We need privacy like everyone else
Plz don't come to our house. I feel like a petting zoo & im a zebra. Even tho I would love to be a zebra..it's just not right
Watch my snapchat story😂😂 - chamclouder
That dude in the right hand corner😂
When I have fruit salad I don't eat the cantaloupe. Sorry cantaloupe.
Wow love what u did to our walls, takes a real artist to do what u did @KianLawley pic.twitter.com/7kHaclTyYi