Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
☁︎jc
Fun times with jc and the fam.🌸0
Retweeted by ☁︎jc
I'm chamclouder on snapchat. Add meh . Comment when u added me w ur username !!
With this little bundle of joy today 🌞R
Up early watchin Goosebumps & eatin burritos w my little sister. It's a good morning 🌞�uC
If u see me walkin around a particular place this weekend w this big guy named Mars don't be so intimidated, he's really just a big teddy bear inside that does his job well 😊😉. We agreed I could meet as many people as I can while I walk, but I can't stop due to safety hazard shit blah blah blah u
I loved how @jccaylen stopped to talk with me💖�He
Retweeted by ☁︎jc
Let's play a little game
Six flags w friends yestersay🎋 I HATE ROLLER COASTERS CUZ MY NERVES SHOOT THROUGH THE ROOF WHEN IM GOING UP & THE DROP SUCKS ASS. But I love roller coasters cuz after all that it's fun as fuck!!! Ima happy camper. Luv yall
@jccaylen when you realize you still haven't released 7 days on the road
Retweeted by ☁︎jc
7 Days On The Road Videos Coming This Week. Might Wanna Check YouTube.com/LifeWithJc Soon Xx
In the works . 2016 Xx
I just thought this old man looked beautiful .
I think I've graduated to the cool table
Hi Instagram. I feel like shit today 😓




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue