Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
INSTAGRAM JAZZEPHA
IG Comments hath Zero Chill... 😱 I'm Exhausted maan!! πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜‚Gotta take Our L's like grown ass men tho... Me myself would've Given @Iamkinglos a call & a CheckπŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’Έto Balance out my flows bcuz young Drizzy waaay too Witty!!! Otherwise I Love Hip Hop!!!! #HipHop #HipHopWins
@future Goin Ham at @atlgoldroom 2night...I'm too dayum drunk to type the rest smh... #DS2 #DirtySprite I'm Drunk.....haaa
Ya Biiiatch all on me cauz she know that I'm sauce... She Lovin my sauce.... Had a Dope House party she said Let's Go Get Lost! #SheWannaGetLost @MickeMade @frescokane #SpotLight
Maaaan IG Hath Zero Chill!!! πŸ˜‚πŸ‘‘πŸ˜‘
Aaaaaaahhhhhhhhh No Rapper can rap quite like I can, I'll take a muscle bound man & put his face in the sand!!! Not the last Mafioso imma MC Cop, Make em say Go LL & do the Wop!!!! #tbt #HipHop #RealMusic #Today #currentmood..... #ImBad #LLCoolJ
In real life... #truth
Don't act so surprised, sheeit been goin on waay b4 the invention of the cell phone...
Sometimes You Just Gotta WhipπŸ˜‚ oh yeah Gm
Hey @miraclewatts00 πŸ‘€πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Gotta catch my bros @Iamkinglos & @MachineGunKelly out on the #RoadTrippinTour coming to a city near yall!!! #Turnup #GodMoneyWar #KingLife #MGK
😨caught ya lil freaky ass in mid twerk πŸ˜’πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Gotta Put 1 in the Air 2niiight, & fly above the clouds & hover like a SATELLITE OH BOOOOY OHBOOY!!!! #HAZETOBACCO #SmokeSxxy #ohboyexplosion #simplythebest #IBeSsnginSomeTimez #SmokeSumBiiihh
ME; "So Brotha 6 God, Did U hafta Go Back 2 Back my G??? " 6 God; "πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†" #DontTalkAboutItBeAboutIt @Champagnepapi #ImStillAMeekFanTho But Dayum I guess #HipHopWins #Back2Back WooooπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸŽ€πŸŽ€πŸŽ€πŸŽΌπŸ”Œ
House Hunting Outchea, what yall think??
Go and Check out my New Zealand Homies @theofficialtitanium on #Soundcloud "Best Weather" #dudafang #NewZealand #atlanta #Memphis10 #7entertainment #shonuffdigitalmedia Coming soon To A location near you!!! #PopMeetsEpicPhenzel #Pop @gasnerallen @jevonsims @skysremedy #quietstormvodka #hazetobacco
Yep...πŸ™‹I be wondering what they were thinkin...Question issss!! You πŸ‘‰#GotGod? πŸ‘‘πŸ‘‘πŸ‘‘
H.O.P.E. Help One Person Everyday #Hope #Help #One #Person #Everyday
πŸ’°πŸ’²πŸ’΅πŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’ΈMoney on the floor Thursdays presents πŸ‘‰@iampnyce This Thursday night Onyx Atl #doforthemoney #pushmobb @duprano
Ummmm wtf is goin on hereπŸ˜¨πŸ˜’πŸ˜‚
Da MF SkruggleπŸ–πŸ€πŸ—πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©
Don't act like U donno who I'm izz girl!! U knooww I Know Betta!!! #AintNoBobBih #StillLearninSnapChat πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ that @brysontiller tho
So many questions... Not enough answers but God knows... #sandrabland
Good Morning πŸ’ͺπŸ‘ŠπŸ’₯yaaaaahhh!!! πŸ˜¨πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
They azz off, thru they teef!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Kernel Sanders of the Trap! HahahahAAA #KFC #Birds #Chicken #wholethang




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue