Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Queen Latifah
@qlshow Tomorrow with hilarious and beautiful and classy @IAMQUEENLATIFAH Started out professionally but It got really crazy really quick.
Retweeted by Queen Latifah
Oooooooh I love me some GOOD tv… Def gonna have to peep the @CrimMinds_CBS & @StalkerCBS premieres tonight!!!
.@BorisKodjoe’s daughter has #spinabifida…Had 2 have sum fun & raise sum $. Learn abt charity: bit.ly/1rJtaTh pic.twitter.com/yMLMC5wshs
Peace and Luv hope y'all had a good hump day!
I got @BorisKodjoe to tell me the two places him & wife @nicolearip BAN from co-stars… Sorry ladies! vine.co/v/OmrX7de92BA
Have these guys DOIN the DAMN thing @ Big Sexy tomorrow…WON’T wanna miss this ROCKIN performance frm @bigandrich pic.twitter.com/EntHaSgnPJ
Tomm on #QLShow U gotta hear what @TomArnold did to turn his life around + @RealFPJr & @bigandrich perform! Prvw: bit.ly/qls10214
Retweeted by Queen Latifah
Check out this @AnnieMovie clip! Had 2 sing along! Share ur vid using #AnnieMovie 2 be part of the fan cut! bcove.me/tm8p0o9c Let's go!
#Repost from @BorisKodjoe Stopped by my sis @IAMQUEENLATIFAH's show today. Always a blast. She's one… instagram.com/p/tnoP7rqyRO/
if you’re at @mallofamerica I mayyyy just be beaming in somewhere around there around 2:30PM CT! =) #MOA
Adding butter to ur coffee energizes u longer & helps u burn fat… I had to give it a try…bit.ly/1vvlrbd pic.twitter.com/nkeWbSiiig
Damn I Love The Voice!!!!
@IAMQUEENLATIFAH Thanks for having me!! Enjoy the light sabers. And remember, if light has no end point, what on Hoth were we swingin? #nerd
Retweeted by Queen Latifah
Just LOOK at this man. :) Tomm we're talking @Addicted! ;) See who else is coming by: bit.ly/qls10114 pic.twitter.com/zFIMi81BnH
This season I gotta say, my AUDIENCE members are some of my favorite guests! So FRISKY! Get FREE tix: bit.ly/gettixqls
. @IAMQUEENLATIFAH says the second season of her show has a different feel! Listen to the interview to find out why-> bit.ly/1wUbpAy
Retweeted by Queen Latifah
From the POWERFUL @KeepinOnFilm, this blind pianist @JustinKauflin (@Clarkterryjazz’s protégé) will blow yo... vine.co/v/OmqFwdLuAzd
@IAMQUEENLATIFAH I am a college prof and I only accept friend requests from former students. I never friend them.
Retweeted by Queen Latifah
Choc meatballs? WTH you bringin me, @realjoeyfatone? LOL! See what I thought of em: bit.ly/1rGlUre #unwrapped pic.twitter.com/MdGz5O7Frh
MN! I'll be "beamin in" to the #MOA tomorrow at 2:30 pm CT. Show up to have a chance to play a game w/ me! :)
"If I’m gonna be here for a long time, I want to be well." - #CicelyTyson SPOKE with that right there! #healthy pic.twitter.com/mZcBTGuI2f
79% think its inappropriate 4 teachers & students 2be friends on Facebook.. I thought seeing them in the store was 2 much! #dailybeats
Gotta see tomm what I did for this single mom of 3 w/ @TargetStyle help! Had 2 make her over! bit.ly/qls93014 pic.twitter.com/ddjB9WUnJM
I am all about uplifting people and celebrating folks that do the same... especially kids! MattyBRaps vine.co/v/OZL3vJAzYt3
HA!! I think its safe to say I made her go a bit CRAZY. That laugh… LOL!!!! 😂😂vine.co/v/OZ395dBaxHF8Sf
<3 his talent… You have got to hear the makings of the new biopic #JimiAllIsByMySide from #AndreBenjamin. WATCH: bit.ly/1BtpMN4
#WeAreHere… Just had to help my girl @aliciakeys out w/ this AMAZING campaign 2 make the world a better place.. bit.ly/1Btq0nm
Y’all checkin’ out any good Sun TV? @OnceABC, @TheSimpsons, @brooklynnine9, @SHO_Masters, @CSI_CBS, @Revenge premieres 2nite!
Peek at next wk on #QLShow… U gotta see who else is stopping by to have a PARTY with ya girl! bit.ly/qlalleps pic.twitter.com/PJrIWProb2
LAWD! This pumpkin cake is BOMB! Gonna need y'all to try this ASAP: bit.ly/qlpumpkn pic.twitter.com/alNyxRS4Kq
Crazy that I used to manage this guy's group… bcove.me/v5962y9q - plus #DWTS @LeaKThompson! Watch tomorrow!
I'm still lookin for some fan questions to toss to my guests. What would YOU ask? TWEET ME! #QLShow
I want each and every one of you to have a BLESSED Sunday! 🙏