Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
Nurul Elfira Loy
movies actor 760,493 followers
Terima kasih @elfira_loy sebab sudi berkongsi pengalaman bersama kami dalam Rancangan Khas #MengenangMH17 sebentar tadi. Semoga bertemu lagi
Retweeted by Nurul Elfira Loy
Was at @MyMeleTOP just now . Rancangan khas , MH17 .
Dalam menilai sesuatu perkara , jgnlah kita sampai kpd keadaan menjadi syak wasangka dan mengumpat .
β€œ@izzulfaizidrus: @elfira_loy ketuk2 Ramadhan? Selamat berpuasa kak!” Hahahha ketuk ketuk steering lock . Eh happy raya !
Bulan puasa ni banyak cabaran , asyik kena ketuk je πŸ˜“ . Takpelahhh ujian .
Never fear someone for their abilities, fear them for their purpose
Memang mudah untuk menilai dan memperkatakan sesuatu , tapi amat sukar untuk melaluinya .
Feeling different .
Bila tengok hasilnya, semua penat lelah rasa berbaloi kan? #StyleMyHome bit.ly/SCelfira
Bulan puasa ni bukan alasan nak lemah-lemah. Nak tebus RM50 Voucher? Jom cat dinding rumah! Wow! Hahaha. #StyleMyHome bit.ly/SCvoucherRM50
Korang pulak bila nak cat rumah tu? Takde masa? Lepas terawikh pun boleh lah cik abang! #StyleMyHome bit.ly/SCelfira
#nw pencetus ummah tak pernah bosan walaupun ulangan
β€œ@SyadaAmzahh: @elfira_loy takda. Merajuk dengan akak kening seksi ni 😭😭😭 kan kora@ainishuhaidah10h@SyGgFogFo” alah korang patutnya support
β€œ@SyadaAmzahh: Maaf saya bukan kawan yang baik. Everyone can leave me now πŸ˜Šβ€ now?okayy 😜
Salam takziah πŸ˜” .
Artis2 Dijemput Berbuka Puasa Bersama Menteri 19 July River Side PWTC jam 5 PM. Pls RT @iamTizZaqyah @sheeraiskandar @IzzueIslam @elfira_loy
Retweeted by Nurul Elfira Loy
β€œ@puisidarijiwa: Baru 20tahun umur dia.. Dia antara belia yang berjaya... insyaAllah dunia dan akhirat.. @elfira_loy” amin
Twinkle by @elfira_loy ! so great El !!! Good job for your business ! Keep it up El :)
Retweeted by Nurul Elfira Loy
Almost 1pm jom tengok Hlive untuk mengetahui lebih lanjut tentang #twinklebyelfira
Selain dari berlakon, @elfira_loy kini sibuk melebarkan sayap beliau ke dunia perniagaan. Dia… instagram.com/p/qic_PpSO0T/
Retweeted by Nurul Elfira Loy
β€œ@HaniffERA: @bayayusoff @ray_era @elfira_loy aku rasa el bkn tgk thunder cat la. dia tgk felix the cat”. YESSSSSS !!!