Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Draya Michele
RT @iluvTERRICKA: Y'all ain't Ready πŸ™Šinstagram.com/p/tQWRRvPoX1/O <--- OMG this is beautiful ❀️❀️❀️
5h
Ever live in someone's shadow and forget who you are?
6h
πŸ†™πŸ˜³
Maybe we just get a lemonade stand and be swagged the fuck out because we have each other. πŸ‹
My next relationship, we gotta go into business together. I wanna make love and love. ❀️
He like, damn baby you that bitch. And you mine.
Power couples are so dope. And so rare.
"Do u think I give a sh*t about how much money you have n*gga........."
RT @KANEBANKS: No matter how much money involved these hoes don't want no lames. <-- πŸ™Œ
RT @FactsAboutBoys: People always change after being hurt.
Happy Sunday. Just waking up. πŸ™Œ
Being a bad bitch ain't enough.
RT @the_DNA: #BBWLA star @DrayaFace Donates Funds To Repair Compton School Playground wp.me/p24ULC-1vC pic.twitter.com/HPLEatpVwH
I wanna be way richer but not lame. So many lames with money....
I love wearing chance by chanel. It's smells kinda manly like a dude been up on yA at the end of the night.
Aintcha supposed to eat it too πŸŽ‚
There's no tea to tell. It's just 2 people stopped giving a fuck. And that's that.
RT @yellie_byrd: @DrayaFace When does your Fall or Winter season start for your FineAssGirls clothing line? <-- in like 2 weeks
Sale on Fineassgirls.com code:: FITNESS for 30% off at checkout !!!!!
Don't act crazy, they get it twisted as if you still care.
I'm so intrigued at midnight
Things are looking bright for me.
Omg. There's only 3 FIONA left in small. That's it πŸ‘€οΏ½mint-swim.comUV
I want to fall in love with a mind. And then learn from it.
RT @Oliviaanicoleee: @DrayaFace do you still have workout gear ? <---- yes on fineassgirls.com
Thank you to all the ladies that are taking advantage of the ENDOFSUMMER sale on mint-swim.com
RT @suavaelove: @DrayaFace I finally got to purchase mintswim πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ thanks boo <--- thank you
RT @ViaDollHouse: @DrayaFace are you gonna release the grey Zoe? 😩 <-- nope never
Yay!!! β˜€οΈ
RT @Nigel_D: Good to see @DrayaFace giving back pic.twitter.com/hvtTQ37G7Z <- πŸ™ŒπŸ™Œ
RT @nellybelllls: Fiona in Peach...I couldn't resist!! #MintSwim @DrayaFace <-- πŸ™ŒπŸ™Œ
RT @jazzayp: Just purchased my Fiona peach 😏�@DrayaFacece <-mint-swim.comUV
RT @prettyJENNx3: Wait there's a peach Fiona?! @DrayaFace πŸ‘€πŸ‘ <--- selling fast as hell omint-swim.comUV
Rachel and Fiona added to mint-swim.com in blue and peach πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€ ENDOFSUMMER code for 30% off !!
Worrying about being the best you. And the best them will find you.
The flyness of airplanes
It's still so hot outside. Like annoyingly hot.
I'm afraid of skin aging ... 😩😩 I don't wanna get wrinkly.
RT @mello_lyk: @DrayaFace really a blessing for you to help that Christian Academy! Very rare women like you! πŸ™Œ
I'm in horrible traffic.
RT @loveKori__: Sooo @DrayaFace has convinced me to go MintSwim for my trip to Miami. ☺️ <--- πŸ™ŒπŸ™Œ
❀️❀️❀️
It's a bunch of potential snitches in katana