Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
Amber Rose
Lol @mtvu #FandomAwards #Ohudidntknowiwasintosomekinkythings 😎
Airport flow @priscillaono put me on 🔥
I'm heading to Cincinnati today!!! Who's coming to see Muva tonight at CAMEO? 💋
Shooting a new movie with these kiddos #SisterCode
Who's going to see my hubby?! 😝
Ran into these crazy kids last night @miguelunlimited @nazaninmandi love them 😍
If anybody messes with Muva u know who I'm callin 😝
Happy birthday to my bestie @Rosenbergradio love u! Hope ur having an amazing day kiddo 😎
Daddy's home! And he let me wear his shades for our date night 😍
My first time in Cincinnati! July 26th CAMEO 💋
Coolest guy I know #sebastiantaylorthomaz
I gotta gloat just a lil even tho our team lost Lol sorry @chrisbrownofficial yeeeer OUT!!! 🙊
My Alien head and I pitched 2 innings yesterday so that was cool👽
I love hangin out with guys no drama no whining and crying over stupid shit. They just crack jokes and have fun. I like that. 😎
Was hangin out with these fools yesterday.... FYI Chris' team soooo cheated!!! 😉 ( I'm just mad cuz we lost) anyway it was for a good cause and we had a blast! @chrisbrownofficial @neyo @quincy 😝
Happy 50th Birthday @WendyWilliams!! I admire u as a person, business woman and as a Mom keep going hard! Love u Wendy!!! :-)
Me and Sebastian jammin to Poppy Cat 😻