Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

chris | 17 | 19

ADVISORY: MISSING 11 YR OLD BOY LAST SEEN 6 AM, SECO CYN/BOUQUET CYN Wearing orange shirt, blue jeans 661-255-1121
Retweeted by chris | 17 | 19
Why am I retweeting a missing person every few minutes? What on earth twitter.com/scvsheriff/sta…
Yeah, this is getting crazy. What is going on? twitter.com/sharlo_xo/stat…
I have listened to "What They Say" by Zara Larsson about 10 times today already omg
PLEASE SHARE: Police searching for critically missing 14-year-old D.C. girl wjla.com/news/local/pol…
Retweeted by chris | 17 | 19
Jesy from Little Mix: how do you d-- uhh 🤔 Me: BALEDIGKCJSKDJB
Retweeted by chris | 17 | 19
Me proofreading my drunk tweet before I send it out
Retweeted by chris | 17 | 19
Design graduate builds a gun that transforms your tears into bullets ow.ly/O1gY30a6wp3
Retweeted by chris | 17 | 19
why did I just get into this weird mood where none of my music sounds good... ew good night
That Meryl Streep died FAST and got replaced by "oh baby what! is you doing???"
Y'all please retweet this & if y'all see her please call the police! Last seen in Hampton, VA.. twitter is better than the FBI. please help!
Retweeted by chris | 17 | 19
I can't believe American is Lana's best song and I didn't even know it existed until a few days ago
Tinashe needs to release more songs that show off her vocals, her voice is so beautiful 😩 5
Retweeted by chris | 17 | 19
i'm soooo ready for Dua Lipa's album, y'all don't even understand
This is what I'm saying! Not even one bad song, only one terrible lyric 💀twitter.com/bottiedups/sta…f
I had to read this several times before I got the joke LOL twitter.com/art0donnell/st…
This song is so good omg thank you Spotify Discover Weekly
PLEASE RT: DC police searching for 2 teens in separate missing person cases fox5dc.com/news/local-new… #fox5dc
Retweeted by chris | 17 | 19
And you come for MY music taste at every opportunity? OH GIRL twitter.com/terrordomes/st…
Man, 21, with autism reported missing in Santa Monica after finishing L.A. Marathon abc7.la/2nETov4
Retweeted by chris | 17 | 19
Does anyone have this exact picture of Ariana... I wanna change my background but I don't wanna lose this pic 😭f
Listening to Fun by Coldplay on repeat. SO GOOD
People always tell me I'm sassy but I don't see it 😐
Omg I feel like absolute crap
Flying over LA at night was so beautiful, it was so much better in person
If I had to describe this song in two words I would say that it's... morbidly euphoric
me: i'm gonna improve myself ! really change for the better ! today is my day i'm starting over fresh ! a new me ! me:
Retweeted by chris | 17 | 19
Omg isn't this the one y'all always joke about with the heart transplants 😳twitter.com/benjaminenfiel…I
ok Zara's album is nearly flawless. I don't get the hate at all
I can't believe I just heard a song that starts off with "I don't wanna shower, even if I stink".... girl @zaralarsson
Whoever just tweeted about this song on my timeline.... THANK YOU
I took a tragic horrific experience and did not let it diminish me, rather grew and evolved and allowed the experience to teach me.
Retweeted by chris | 17 | 19
i usually couldn't care less about romance in movies but I can't stop smiling @ this chemistry between the nurse & this guy in Hacksaw Ridge
this YouTube situation is a mess. If they don't fix this, then the YouTubers who continue to work for the website are gonna look so bad.
Ariana Grande: loves & accepts everyone, cares about people, supports lgbt and believes that "love is love". Be like her.
Retweeted by chris | 17 | 19
NOT THAT BIBLE VERSE. Y'all are something else twitter.com/ohsotorikelly/…
But WHY did I read this tweet exactly when Rihanna starting singing the "ohhhhhhhh" part in Pose 😱twitter.com/koolaid/status…E
Will never understand how Kiss It Better flopped.... will never understand how Run Away With Me flopped
These lines... actually this whole song is so funny to me 😭�twitter.com/minajsinner/st…Ma
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.