Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
☾amanda❁☽
spent $6.40 in a single recess..... wtf 😩
getting embarrassing eh Liverpool
lol Hull City is fucking unlucky
what the hell Valdes???!!!
it's been months and it still affects me
United starting XI: Valdes, Valencia, Smalling, Jones, Rojo, Blind, Herrera, Di Maria, Mata, Young, Rooney. #mufclive pic.twitter.com/feRVdFQtBe
Retweeted by ☾amanda❁☽
A pragmatic idea might come to you today in a dream. Or maybe ... More for Virgo bit.ly/A7Cwfs
I give out way too many second & third chances. Sometimes you have to cut your loses & realise some people don't deserve more than one go.
Retweeted by ☾amanda❁☽
there's so much i can't say
perhaps in another life
in the direction of off you shall fuck
went to unlock chinese restaurant in cooking fever(10k coins & 20 diamonds fk) thx to rachell's stupid idea & now I can't even clear lvl 1😄😄
Alot can happen in six months yea ure right. 6 months we're nt talking anymore 6 months i dont give a shit anymore 6 months ive moved on
Retweeted by ☾amanda❁☽
why can't my god damn fingers just function properly whenever I try to play the guitar URGH
lol my mum: one more piercing and I am going to burn your entire face down
"there's a difference between somebody who wants you and somebody who would do anything to keep you. remember that."
Retweeted by ☾amanda❁☽
can't wait for the day that I can proudly say that I've made it
it's funny how but it still bothers me
spent 1 hour of my time playing cooking fever.... wtf I might be slightly addicted to becoming a virtual chef
This day, 7 years ago, John Terry slipped to crown Manchester United champions of Europe. pic.twitter.com/tWVTaHmlqD
Retweeted by ☾amanda❁☽
You are aware of exactly what must be done today, but you may ... More for Virgo bit.ly/A7Cwfs
life sux, sprained my ankle while doing the stupidest stunt ever and now I'm just gna sleep my pain awayyyyy 😩
a tinge of regret always hits me every time I walk past the place I first saw you lol
you promised me heaven, but put me through hell
Retweeted by ☾amanda❁☽
OMG the telegram animal stickers are weird af HAHAHAA pic.twitter.com/J40qbhHLNm
You're temporarily distracted by one minor event after another... More for Virgo bit.ly/A7Cwfs
happy Thursday happy London choco roll super rings pocky and chips @kerissang13 @ngthehuman pic.twitter.com/Wp8Z45BubM
every Thursday equates to makisan day!!!!! 🍙🍣🍥
fking crazy bitch go away
wtf so I was changing outside of the toilet cubicle and this yj girl stared at me for 5 secs and smiled then said "ur boobs r rly huge" WTF
I am sorry for being such a mess and not knowing the right words to say but I'm trying, I really am