Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
☾amanda❁☽
c is for cunt u is for u're a cunt n is for not sure if u know that but u're a cunt t is for turn around and fuck off mate cause u're a cunt
It's not all that easy to trust your logic today, even though ... More for Virgo bit.ly/A7Cwfs
I wish you weren't the best, the best I never had
everything is fine until I wake up
fuck la United what are you doing -_-
You normally know how to set limits that increase your efficie... More for Virgo bit.ly/A7Cwfs
yay got myself a guitar and signed myself up for lessons 🎸🎸🎸
United XI: De Gea, Valencia, Smalling, McNair, Shaw, Blind, Herrera, Mata, Fellaini, Young, Rooney. #mufclive pic.twitter.com/s2n1qcd3qX
Retweeted by ☾amanda❁☽
The 1975 - Head.Cars.Bending (Tour Film) youtu.be/BrSPEqRIrqE via @YouTube
if you're not happy with something, change it?? i dont understand why people feel bad for themselves so long when things aren't going right
Retweeted by ☾amanda❁☽
maybe one day I'll understand why everything I touch surely dies
lol told my sister in excitement "Omg my egg yolk is the runny kind!! so nice I am a master chef" and she cruelly and casually replied "orh"
I told you/ I told you you'd be the one to stop loving me first
Retweeted by ☾amanda❁☽
I told you I'd love you long after you're gone
Retweeted by ☾amanda❁☽
trying to break the chains but the chains only break me
u make me want to die but then again, if I'm dead, nobody will ever prove to u that whatever u said about ur daughter is fucking bullshit
haha dad you think you know me when you only know what I choose to show you, how can I forget all the shit you've ever said to me?
You might be reticent to participate in social activities toda... More for Virgo bit.ly/A7Cwfs
me: pls get me a guitar :( mum: no u'll just put it under ur bed after 2 weeks me: no mum: no?! mum u know me too well but I want a guitar😢
I don't own any 5 inch heels, just got my Nikes on ✔️
shut the fuck up, i don't want to hear your problems, you never bothered to hear mine
but don't you dare let our best memories bring you sorrow
feeling like absolute crap
i'm a paradox. i want to be happy, yet i think of things that make me sad. i hate myself, but i love who i am. i am everything, yet nothing.
Retweeted by ☾amanda❁☽
Settling down isn't on your agenda today, even if you're tired... More for Virgo bit.ly/A7Cwfs
fak the rain!!! how to go home!!!!😾
still hurts like hell
all we do is touch but please don't get too close because soon you'll probably leave I don't need another ghost
well you hit where it hurt and you fooled me so bad but I'd do it all over again to relive what we had (damn that's sad)
can I just cut everyone out and not prolong the pain