Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
allhiphopcom
Hoping that's not Nicki's ex in a Meek mask. #yikes
Truth or nah? #media
In 1988, on this day, Fresh Prince and @djjazzyjeff dropped this gem.
20 years ago today: M.O.P. debuted with "To The Death"
One time for irony. #straightouttacompton #icecube #nwa
#StraightOuttaCompton is coming. Wanna see this movie by @icecube?
Rick Ross the other day.
Ladies (and some of you dudes), will you be buying this book by @amberrose? Be honest! #amberrose
Love and respect to @djbeverlybond, founder of @blackgirlsrock! #blackgirlsrock
RIP Freaky Tah #rp @upnorthtrips #lostboys
Tonight we celebrate with our sisters at @blackgirlsrock! #blackgirlsrock
Follow @audratherapper - she's dope and she rocked at the #houseofallhiphop at #sxsw. ❤
@djhustle2407 chopped it up with @losangelesconfidential @thegame for AllHipHop...he may have been tired from a long day shooting a vid with Dej Loaf.
Oh yeah? What are Dame and Keef working on? #rp @chieffkeeffsossa
@paulwallbaby laces @traceeellisross aka T-Murda with her first grill! #hiphop #murda
On this note: #goodnight
Life ain't fair. LOL!
@tinashenow in Japan.
Remy. #rp @papoosepapoose
We're waiting for The Documentary 2! This mock up by @dinondavid. Cc: @thegame @losangelesconfidential
We need more revolutionary women.(And men) ❤❤❤❤❤
RiRi still sizzles. ❤❤❤❤❤
How cute... @groovyq and his mini me.