Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

val

Persib = Persatuan Sepakbola Indonesia Bahahahahahaseriwaehahaha
Permainan Persib malam ini begitu luar biasa menghibur..!! . Menghibur rival-rivalnya! . tiket mahal meunang hanteu. #PersibDay
Retweeted by val
Sebenernya akar dari segala masalah cuma satu: lu berharap dia ngelakuin apa yang lu mau, tanpa lu ngomong mau lu apa
Retweeted by val
Rahasia Tuhan berupa didieu hujan pas 50 meter kemudian jol panas mentrang. Isin ditempokeun da acuk jibrug :(
Aku mah gatau siapa Casey Neistat, aku mah cuma tau Casey tau gak yaaaa. Makasih.
ETA TEH KUNTI LAIN CITA-CITA NAHA MAKE DIUDAG-UDAG SAGALA AISIA. :((
H-3 ,25 Years of Turtles Jr 1992-2017 !
Retweeted by val
Utk ukuran manusia yg hanya sare 3 jam, aing cukup kuat nyileuk nepi jam sakieu walau panon terasa pedih jiga kapeureumpeunan poster caleg.
Milan eleh deui mah geus pindah ka liga campina lah. Pusing :(
Nayangkeun siaran tunda mengbal di era teknologi seperti sekarang mah jiga icalan es balok di kutub selatan alias mubazir.
kiper Thailand jago, semoga di masa depan dia jadi pagawe bengkel bubut.
Rek sare oge serba salah kieu, disimbut hareudang, teu disimbut loba reungit. Piraku aing kudu sare di jero pagoda pastiles kitu :(
dipikir-pikir naon rame na lalajo UFC, coba sebutkan manfaat dari lalajo 2 orang laki2 dewasa yg sili tangkeup tapi neunggeulan oge.
Arsene Wenger oge wayah kieu mah keur disasarung keneh bari cingogo nyiapkeun parab hayam.
Hayang ngetwit tapi poho deui cara ngetikna.
"On the internet: Ugh I hate people so much! Applying for a job: I love working with people and I'm very sociable"
Retweeted by val
Pak Jokowi katanya suka musik metal tapi malah ngundang girlband Korea. Kuduna mah ngundang2 dasar seribusembilanratusempatpuluhlima atuyah.
Pas nginjeum motor trus dibensinan, yg diucapkan anu boga motor: Ah, make dieusian kos ka saha wae. Dina jero hatena: NAHA TEU FULL ANYING
Wishing all our Indonesian fans a Happy Independence Day! #ri72 Dirgahayu #Indonesia!
Retweeted by val
Dalam rangka memeriahkan HUT RI yg 72, kami mengundang saudara semua utk berpartisipasi dlm perlombaan panjat pinang versi Dayak. #MERDEKA!!
Retweeted by val
Di kamar loba reungit, aing nyeuneut rokok biar reungitna kalabur. Eh si reungitna malah kanu ceuli trus ngomong "kopina sakalian lur".
Online shock-culture. Dan berlaku sebaliknya sih~
Retweeted by val
Tumbuh tuh ke atas, bukan ke pulauan Riau.
Tipi dihurungkeun tapi aingna ngadon nyoo hp bari ngecas adalah salah satu penyebab kenapa token listrik geus disada deui.
Maaf maaf nih, tapi saya samasekali nggak nemu di mana lucunya joke "eta terangkanlah" maaf loh ini.
Retweeted by val
Apa cuma aing yg teu paduli sama teu seuri ngadengekeun jokes "eta terangkanlah"???
Man of The Match malam ini adalah para BOBOTOH VIKING yang punya harga diri dengan ga nonton langSUng ke Si Jalak Harupat Stadium. #BATIday
Retweeted by val
emyu meuli Matic mahal kitu. Coba meulina di dealer, 15 juta oge bisa dicicil 3tauneun, meunang jeket jeung kalender deuih.
Lamun aya nu keur rame di media sosial, terutama berita. Aing mah tara langsung maca beritana tapi maca heula komentar2 netizen. Rame :(
Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh. Selamat pagi. Semoga Allah memberkahi Jum'at kita dan menjernihkan hati dan pikiran kita.
Retweeted by val
Si Carlton Cole dianggap ku Persib sebagai tihang gawang meureun yah. twitter.com/panditfootball…
Boga rencana ngke geus kolot tong nepika jiga Ismed Sofyan. Nyebelin anying.
Apal Linkin Park teh pas maen winning eleven PS1 laguna In The End, anu pas bal na out aya tulisan badag dina layarna. :(
Bunuh diri hanya perlu dirundungi, yg perlu dikutuk itu bunuh dari sambil bawa orang lain ikut mati dan teriak nama tuhan.
Retweeted by val
Kelak di surga nanti, ketika kita ngagalokeun bubur kurupuknya tidak murag dan saledrinya tidak nyelap dina huntu.
Apal Persib maen cuma pas nempo trending topic, teuing kumaha asa kurang antusias lalajona. Mending lalajo misteri gunu merapi anjir.
Sakedik ge ari dikeureuyeuh mah lami-lami oge bakal janten saangeung bitis Titus Bonai. Leres kitu pan, wahai kanebo heuras?
Setelah lama, akhirnya bisa ngasaan deui ka sakola dgn tugas nganteur alo dan dari dulu rasanya masih ttp sama tiap asup ka kelas. Tunduh :(
MISKIN STRATEGI, MENTAL MEDIOKER!!!
Dipasihan rezeki saeutik ngeluh, dibere rezeki loba malah dihambur-hamburkeun. Dasar jarang ke barbershop, tidak bercukur.
Mau gabung disangka sok asik, ga gabung disangka sombong
Retweeted by val
Resiko imah di sisi jalan kebulna masya Allah sekali, kaca imah oge koatka menor geus jiga artis dangdut hajatan. :((
Makin dewasa makin sadar, rejeki ga melulu soal uang. Rejeki juga muncul dalam bentuk kesehatan dan muncul sebagai teman-teman yang asik 😊
Retweeted by val
euh, salah akun kuduna mah ayeuna bagean ngetwit di akun @BarrackObama :(
itu yang suka update "panasnya juara" "macetnya juara", juarana teh juara kahiji atau juara umum kalo leh taw?
Gas terus bang @acmilan
Salut nempo pejuang sosmed anu unggal dinten debat bela itu ieu nepika ambek2an. Aing mah ambek nepak reungit teu beunang ge geus puyeung :(
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.