Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Lily Simatupang

#Gemini love sharing exotic discoveries & trying out fresh ideas & new positions with their lover
Retweeted by Lily Simatupang
Sometimes the littlest things people do, can irritate a #Gemini. The big things that irritate everyone else, #Gemini can shrug off.
Retweeted by Lily Simatupang
#Gemini itu kesetiaannya luar biasa dan paling dapat diandalkan walau kadang pribadinya agak membosankan.
Retweeted by Lily Simatupang
Paling males kalo ada orang sok tau yang ngungkit kesalahan dimasalalu #Gemini. Lo nggak tau gue ya nggak usah sok tau.
Retweeted by Lily Simatupang
Happy Wednesday ;-) @ Calais Artisan Bubble Tea & Coffee Ringroad Citywalks instagram.com/p/BOkAQ2zAkjO/
#Gemini Gemar belajar, sangat pandai, ulet dan teladan dalam menuntut ilmu
Retweeted by Lily Simatupang
#Gemini gak terlalu suka ngikutin trend, mereka yang nyiptain sesuatu jadi trend biasanya.
Retweeted by Lily Simatupang
Kebanyakan #Gemini susah untuk mempercayai orang lain, karna sering dikecewakan.
Retweeted by Lily Simatupang
Mmmm..Yummy.. Sensasi dingin&manisnya memang menyegarkan.. #MagnumWhiteAlmond
I wish you could understand what i feel for you. But, i know it will never happen. :( -_-
#Gemini gak akan selingkuh walaupun udah sering diselingkuhin.
Retweeted by Lily Simatupang
Banyak, yang udah terlanjur sayang, tiba-tiba ditinggalin. Nyeseeek </3
Retweeted by Lily Simatupang
Rasanya beda banget dulu dengan sekarang, pengen banget ada mesin waktu biar bisa kembali ke waktu dulu :(
Retweeted by Lily Simatupang
If you are not willing to learn, no one can help you.. If you are determined to learn, no one can stop you..
Really hate it"@dailyteenwords : I hate when people said sorry to me but the next day they do the same mistake again.
Golongan O adalah pribadi yg baik hati, rela berkorban bagi teman-temannya.
Retweeted by Lily Simatupang
#Gemini pribadi yg bisa dibanggakan, suka bergaul dan mudah beradaptasi
Retweeted by Lily Simatupang
Terimakasih Tuhan.. Engkau ajarkan aku arti bersabar dari kegagalan, dan belajar tegar dari rasa kehilangan
Retweeted by Lily Simatupang
#Gemini pribadi yang simpatik, penuh cinta dan juga optimis akan setiap hal.
Retweeted by Lily Simatupang
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.