Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

πŸŒ™

Walked past the mirror and shit my pants because I forgot I had blonde hair 😭 I'm shaking.
Please tell me there will be a season 2 of @Atypical. WHAT A CLIFF HANGER 😭
This is the worst thread I've ever seen on bargain bay. Full of hilarious middle aged parents offering to swap their kids & describing them.
My single pan @StrobeCosmetics collection. Review and swatches of these along with the Freak… instagram.com/p/BYa4OIjAPG5/
Anybody want the early access link? It's in London so I can't go anyway :(
Omg @KATVONDbeauty is shipping internationally. Hold me. I can finally get that mirror 😭
Why isn't anybody questioning the high levels of Photoshop that goes into these wiggle brows? Stop it right now.
Lmao that is such a bad picture but I can't wear makeup 24hrs a day forgive me.
Stripped my hair so I could go grey but now I kinda wanna go blonde πŸ€”l
Literally lost the will to live today.
I need to control myself tomorrow and not do a full face for the dentist bc I do it every time and and up like this.
I must have black or blue MAN clips.
Can not find tiny hair clips for Freddie anywhere. They're all flowery and with bows. The sexism is rife.
What kind of absolute heathen makes hot chocolate with only hot water πŸ™‚
Why are all the good clothes in the tall section. Petite stuff is too long for me how is this fair.
Lime Crime have outdone themselves.
I'd like to nominate Littlefinger getting exposed as the new "Blinking White Guy" GIF #GameOfThrones #GameOfThronesFinale
Retweeted by πŸŒ™
Petyr Baelish, Bran's reveal, that ending! Ermaghaaaaad. #GameOfThrones
Oh finally with Little finger! #GameOfThrones
Anybody / liverpool based businesses willing to give any thing for a raffle for a mental health awareness event? contact me😊 (please rt)
Retweeted by πŸŒ™
I feel so much better about my life that Taylor Swift is the same age and allowed to act like a petulant child. Praise be.
I'm not ready for game of thrones. I'm just not.
I'm so invested in the teen mom franchise.
Masculinity is so unbelievably fragile
Retweeted by πŸŒ™
Can people please stop praising Taylor Swift, she's a problematic little snake bitch and her music sucks. /endrant
Today I am this version of Ben Affleck smoking. Wbu.
No but can the women on my TL stop praising him. Thanks.
Right Okay, I've had a sip of wine so I'm just gonna say it... Stranger things is overrated. 5/10 would watch series 2 but meh.
Having a much needed wine because I'm a stressed adult...
i am SICK. SICK of hearing about how girls love chicken nuggets.
Retweeted by πŸŒ™
one of the best, most hopeful, & inspiring moments in the history of film
Retweeted by πŸŒ™
A good start would be to leave the house but
It would be nice to have an actual human one on one conversation sometimes instead of my pals on the internet. I live in silence πŸ˜…
me? anxious? stressed? over thinking? putting myself in a bad mood over nothing? yh sounds about right x
Retweeted by πŸŒ™
Why do all these famous "men" get a free pass when it comes to domestic violence/sexual abuse bc they're in the entertainment industry πŸ™„
Are we just casually forgetting that Mayweather loves to beat the shit out of women or?
Let it be known that I HATE royal mail.
Finally have my strobe cosmetics review going up tomorrow.
A young Harold Shipman before he went mental and killed over 200 people with his lethal jab.
Retweeted by πŸŒ™
when ur having a depressive episode & u start romanticising the past and the ppl u used to b friends with evn tho neither were tht great
Retweeted by πŸŒ™
When u get charged Β£1.85 by a cash machine to get ur own cash out and it has the cheek to tell u to cover ur pin to prevent getting robbed
Retweeted by πŸŒ™
I'm not happy with this result. #GameOfThrones
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.