Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Phil G

Blood doesn't make you family. Loyalty does.
Never wanted to be regular
Retweeted by Phil G
Thank u god for the blessings u send me daily. Keep me wise and strong.
Retweeted by Phil G
People are gonna judge regardless so you might as well do what YOU feel is right
Retweeted by Phil G
I'm yours and you're mine 😍
Retweeted by Phil G
Always take what's yours and ask for forgiveness later. The nice guy always finishes last my friends.
I got respect for all our new young rappers but just know fame can be very seductive so try keep it all in perspective..I want y'all 2 win
Retweeted by Phil G
Laflare and LaFlame 🍦 x �q9
Retweeted by Phil G
You can't fight the whole world. Let the idiots be idiots and talk amongst themselves believing their own stupidity and just keep pushing.
Retweeted by Phil G
BUTTERFLY EFFECT 🦋🦋🦋�soundcloud.com/travisscott-2/…qGXFcA
Retweeted by Phil G
People these days hate being broke, but they also hate working. Call them the #LazyHopelessWinTheWelfareLotteryGeneration
The worst sensation is when you're washing your face and water drips down to your elbows
Retweeted by Phil G
Insecurities cause so much unnecessary inner turmoil. Find the self love and self esteem and you'll feel better bout your life & others. ❤🙏🏼
Retweeted by Phil G
shut up and enjoy the ride lol
Retweeted by Phil G
You ain't gotta fux wit me my nig!!!
Retweeted by Phil G
if you want to be rich, start a religion
Retweeted by Phil G
It's taking too long for me to cool off so I'm just going to drop some more music
Retweeted by Phil G
Sometimes you have to disrespect to earn respect
Everything in moderation, except for what we blazin 🌬💯
There's no money in dead people. The money is in the living with chronic illnesses. The government needs us to have cancer, diabetes, CVD...
Smoking super cookies I might fly away (super loud 🔊🔥#Navav
Check Out @trapdaddyflex new music video for the lead single "Toronto" offhis upcoming album "Unorthodox" youtube.com/watch?v=t6OxGu…
Every time I'm buying - I'm paying cash.
I can't take no vacations I can't lose
Retweeted by Phil G
Yo! @DonaldJTrumpJr! I noticed you follow me on Twitter. Please ask your dad to resign before he destroys the planet. Thanks dude.
Retweeted by Phil G
Conspiracy theorists make more sense than religious enthusiasts
Speak on shit that you 100% know or shut the fuck up
Retweeted by Phil G
To clear it up: Yalu1011 for iPhone 7 will be updated at some point. Just not a priority right now. Got stuff to do.
Retweeted by Phil G
Just hit 200,000,000 plays on my soundcloud. 92 songs. Each one of them produced, mixed, mastered, engineered, writ… twitter.com/i/web/status/8…
Retweeted by Phil G
Big Gucci Aka Guwop aka GuccimaneLaFlare aka MrZone6 aka EastAtlantaSanta. Is now officially #DropTopWizop !!!!!!!!!!!!!!!
Retweeted by Phil G
Two of my closest friends have told me I'm always right in the same week. Coincidental or factual? 😉
On the reals 2017 is gonna be a phenomenal year. I pass on my good luck and blessings to all of you 💯
This year I'm making more beats
Retweeted by Phil G
I made them vocals clear for y'all. 😊 so y'all can hear the flex ® Luv Is Rage 2🔥
Retweeted by Phil G
you make me happy with the things you dooooo
Retweeted by Phil G
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.