Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Phil Derrico

Fabolous announces "Summertime Shootout 3" project
Retweeted by Phil Derrico
Shorty damn near just had me question how I pump gas
Retweeted by Phil Derrico
I always wondered what happened to this guy
Retweeted by Phil Derrico
I need people around me who are really about work 24/7, all my friends do is smoke weed all day & lay around. shit's frustrating
Retweeted by Phil Derrico
idk why but this video always inspires me
Retweeted by Phil Derrico
I'd block her real quick, no need for that kind of disrespect in my life smh twitter.com/2twinnextdoor2…
Retweeted by Phil Derrico
Me when I can't vibe to the music at a party 🤷🏻‍♂twitter.com/dottylaabstrac…38
"If this was MMA Floyd wouldn't have lasted 13 seconds"
Retweeted by Phil Derrico
YOU NIGGAS GONNA LEARN TO RESPECT THE KING!!!
Retweeted by Phil Derrico
Got to hang out with the reason why I started rapping aka the 🐐 tonightO
Retweeted by Phil Derrico
It’s only right to bring this video back...
Retweeted by Phil Derrico
These niggas lazy as shit tried to teach em how to fish but these niggas just want u to hand em some shit
Retweeted by Phil Derrico
Girls who lip sing songs for snap and try to be sexy make me uncomfortable lol y'all weird
Retweeted by Phil Derrico
He literally was playing with him last round 😂 he couldn't stop smiling
Please tell me your excuse. I'd love to hear it.
So what's the excuse for mcgregor losing? I thought mayweather didn't stand a chance?🤔
Retweeted by Phil Derrico
I knew from the start Connor couldn't handle the speed. Knocked the fook out #50-0
As a guy I never was one of those put myself on a pedestal type of dudes. Like I know what I am, have to offer I don't need to boast
Retweeted by Phil Derrico
If You Surround Yourself With People Just 2 Not Feel Alone Aren't You Really Still Alone?
Retweeted by Phil Derrico
Lil pump makes music for the kids who failed open note tests..
Yes. @chancetherapper inspired me to make an entire song up on the spot tonight. twitter.com/clickatya/stat…
Retweeted by Phil Derrico
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.