Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

dakota

I wouldn't even care if she ruined my life tbh
Who's trying to get a fade with me tomorrow??
I've been craving Chinese food everyday for the past week.
If you tell someone they're blushing, they're gonna blush.
When everyone writes something down in class and you're just like "what"
Made this little sequence destroying @jourdaindong in basketball
The people of Texas need our help and our kindness. Text HARVEY to 90999 to make a $10 donation. @RedCross
Retweeted by dakota
I want October weather.
If the earth is blacking out at 1 today so am I
Eclipse? It is actually the government moving the death star in position to vaporize North Korea. #Eclipse2017
YOU STILL RACIST IN 2017? LMAO YOUR DAUGHTER LIKES BLACK GUYS CHILL.
Retweeted by dakota
This is the first year I've actually felt tired going into the school year.
The clouds today look so beautiful. ☁️
Where should I travel this weekend?
I added a video to a @YouTube playlist youtu.be/tNYgiGwJIZk?a Guillotine Acoustic - Jon Bellion Cover
I added a video to a @YouTube playlist youtu.be/FCYgxFrnmSY?a Hollow - Tori Kelly Cover
y'all ever been so single u don't have anyone to drunk text?
Retweeted by dakota
Bro arizona full of some hating ass people. They'll hate on ya relationship, ya job, ya dreams, ya tweets, everything like damn b chill
Retweeted by dakota
Rain in Arizona rocks because we can still wear shorts and sandals.
Thankful for where I am. Life could be so much worse.
didn't know we were still in 2016 twitter.com/prxsha/status/…
if you're cute and wanna break my heart twitter.com/messages/compo…
All I need in my life is a
All these movies about love make me highkey depressed 😂@WonderWomanFilmm
ur wcw is a needy brat who needs attention 24/7 but who's also very independent and doesn't like being told what to do its me i'm ur wcw
Retweeted by dakota
If I had a dollar for each of my friends who was a scribe...
Lost Without You - Dakota Villanueva: youtu.be/oIKrmq_wT6E?a via @YouTube
"The air is lava" Arizonans:
Just posted my acoustic version of Location by Khalid! Would really appreciate it if you would check it out! youtu.be/ZS3J-dJSBUU?a
Meme of the year right here @MeninistTweet
People really coming for my life rn I feel so attacked
I added a video to a @YouTube playlist youtu.be/3hERXSlkHjE?a Fast Car - Tracy Chapman (Cover)
"cAVs iN sEVeN"
Black Balloon - Goo Goo Dolls (Cover): youtu.be/aEF_GmAD-HM?a via @YouTube
Had to make sure this test was legit before I used my picture, so I used @jourdaindong 😂�u4
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.