Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Nuri

Mezuna kalmak ne arkadaşım, lise bitmiş bi bok olamamışın işte. Bende 4 senedir mezuna kaldım yani yoksa.
Dizlerime sarılıp hıçkıra hıçkıra ağlayacak kadar yanıldım, bakın bu yenilgidir.
Retweeted by Nuri
Yarin okulum baslamiyor, yarin bi isim de yok ve yarin evlenmiyorum da hayat ne kadar garip acaba yarin neden yasayacagim
Retweeted by Nuri
Burayada mı gratis açılmış, herkes palyaço?
Sesim güzelmiş.
O kadar gülüp geçtiğim olay var ki gülmeyi bi bırakırsam seri katil olurum.
Retweeted by Nuri
Pamuk prenses de yakışıklı birini bulana kadar yedi cücelere ölü taklidi yapan bir kaşardı neticede.
Retweeted by Nuri
Senin çelme taktığın yerden başlıyorum hayata.. Varsın yara içinde kalsın dizlerim, Yüreğim kadar acımaz nasıl olsa. -Cemal Süreya
Buraya yazdıklarım bigün son tweetleri olarak haber olucak. Buraya yazdım bunu. 🇹🇷 👻
Herşeyi geride bıraktık artık, sadece mermi.
bir insani guzel sevmek birakabileceginiz en buyuk hasar bana gore cunku bır daha asla öylece sevilemeceğini bilmek, öldürür.
Retweeted by Nuri
Ölümden öte köy yok
Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin.
Küçükken şu amk izmirinden başka biyer göremeden ölcem diyodum. Şuanda yerleşmediğim yer kalmadı
Bizde ne at koşturacak mezhep, ne de tilkinin dönüp dolaşacağı kürkçü dükkanı hali var. Bizde bir yürek var oda size gelmez.
Retweeted by Nuri
Kavga ederek çözebileceğiniz sorunları konuşarak uzatmayın.
Retweeted by Nuri
Bir balığın daha kalbini kırmışlar..
Memleketin 56 saniyelik özeti
Retweeted by Nuri
Şuraya kimseye eyvallahı olmayan birilerini çizelim.
Retweeted by Nuri
Zalım suyun kaldırma kuvvetine güvenmez tedbirini alır tşk 🌹k
Retweeted by Nuri
Hastalıktan ölüyoz.
Komando olma zamanı geldi 😍😍
Gülmedik biz tamam
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.