Vera

All Photos Twitter.com
هالمدرسه لها ٣٠٠٠ سنه وماصلحوها ولا بدلوها وفجاة تسكرت ليش لمه صارت ازمة #?????? ماصلحوها ما لقو لها حل ؟؟؟؟ ليش هالظلم وين يروحون هال٤٠٠٠ طالب وطالبه ؟؟؟؟؟ فجاه والله تعالو اخذو براءة ذمه ودبرو حالكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حرام والله #?????_?????_????????_???????
Retweeted by Vera
@feezoof إدارة التعليم الخاص تريد إغلاق مدرسة فحيحيل الوطنية (الخاصة) وهي مدرسة أهلية دون توفير أي بديل ل ٤٥٠٠ طالب من المراحل كافة... حيث لا توجد في المنطقة العاشرة الا هذه المدرسة بينما المدارس الاخرى نموذجية لا ترحم في الرسوم على الطلبة البدون والوافدين. #?????_?????_????????_???????
Retweeted by Vera
ف الضلمه بس هتعرف مين نجومك ⭐💜r
Retweeted by Vera
ربنا بيقف مع الواحد بالرغم من انه ميستاهلش بجد
Retweeted by Vera
تويتر 🥺🥺 وحشني🥺 بقالي زمن مجتش هنا😂😅
ده السمار الجمال كله♥️”.
Retweeted by Vera
#NewProfilePic اللي عنده ضحكة زي ديا و اللي لون عيونه مش عادية😍🙈WVU
m.facebook.com/MissEgyptBentM… لايك للصورة علشان تكسب❤️
m.facebook.com/story.php?stor… Please vote for miss egypt no. 15 Rana William 😍😍❤️❤️
Don't forget me.. I beg I'll remember you said sometimes it lasts in love.. But sometimes it hurts instead.
Retweeted by Vera
هو انا ليه معنديش حد بيبقي مستنيني افتح عشان نتكلم والجو الجميل ده .. هو انا قلقاس ؟
Retweeted by Vera
مشاكل البيت عموماً بتكون مدمرة نفسياً اكتر من اي حاجة
Retweeted by Vera
- اقسم اننى محطم من الداخل 💔✋ = ي عم من غير حلفان ماهو باين على وشك اهو �bA
Retweeted by Vera
اكتر ضحكة بتكون طالعة من القلب بجد لما بتضحك على خيبتك
Retweeted by Vera
واليوم اللى هيجى عليك و تعرف هى اد ايه كانت كويسه...هو نفس اليوم اللى هيجى عليها ومش هتبقى فكراك اصلا😉
Retweeted by Vera
- بتحبها لية..؟ = عشان ما حاولتش تبقي ملفتة باللبس او الشعر او ال makeup عشان تعجبني ... هي كانت ملفته بما فيه الكفاية بروحها الحلوة وضحكتها اللي زي الاطفال ❤
Retweeted by Vera
ربنا بيبعدك عن حاجات كتيره فيها ضرر ليك بإنك مش عارف توصلها او مفيش فرصه .
Retweeted by Vera
الناس اللي مرتبطه هتفركش ، لو مش دلوقتي مسيرها هتفركش والله هتفركشو ، والناس اللي بتذاكر و تعبت اوي مش هيجيبو مجموع حلو و احتمال بعد ٥ سنين تتجوز صالونات بطريقه وحشه اوي و مش هتتجوز عن حب ، لو بتتعب دلوقتي عشان تلاقي بعدين ف انت هتتعب دلوقتي و قدام و مش هتلاقي بعدين sad but true.
Retweeted by Vera
ولكنه رغم كل ذلك لم يعد يحبنى أو ربما ظن أنى سأحبه مهما فعل ولكن ليس هذه المرهه أبدا..🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Retweeted by Vera
هتحبك اول ما تعرف تحببها ف اسوء حاجات فيها ❤
اسمع للناس وهسيبك بكرا الأيام هتجيبك
Retweeted by Vera
يعني انا عشت عمري كله بسمعها "عليها عليها " غلط !
Retweeted by Vera
المثل بيقول "اشوفه ف مقبرة ولا اشوفه ف حضن مرا"
Retweeted by Vera
الناس اللي بتخاف ترتبط ببعض عشان مايخسروش بعض كاصدقاء.. والله يا جماعة مش فارقة ولا حب هيكمل ولا صداقة هتستمر.. وهتخسروا بعض برضه.. أدادادادا
Retweeted by Vera
انا عندي مشكلة ف موضوع الخطوبات دي 😂 اعرف ناس جابوا بابي خلاص �twitter.com/Mrwa3li/status…Da
انا هنا من ايااام Rts 10/10 😂😂😂 يااااا يا عبد الصمد 😂
انا اقتنعت خلاص مهما نمت بدرى او نمت متاخر بردو مش هشبع من النوم .
Retweeted by Vera
اللي عايز يسمع صوتك هيتصل اللي عايز يشوفك هيجيلك اللي عايزك جنبه هيقرب كل يوم اكثر من اليوم اللي قبله اللي بيفكر فيك دائما هيخليك تنسي الوحدة _ حاجات ملهاش دعوه بالظروف ؛ احنا بس اللي بنضحك علي نفسنا 💔
Retweeted by Vera
الناس بتروح و تيجى...يروح الحلو يجى الأحلى...يروح المنيل يجى الانيل...عادى يا جماعه يعنى😄
Retweeted by Vera
احتاج لحضن يمسح كل التعب ..!
Retweeted by Vera
عجبتني 🙈🙈FI
veroniaezzat.sarahah.com لو حد صاحي 🙈 هرد علي كل حاجة 🙈 و اللي عنجه كلمة حلوة ياريت الواحد علي اخره 😢
طب دلوقتي الساعة 7 هنام امتي بقي معلش؟
Retweeted by Vera
نفسي احكي و فاقدة الحروف...
المعاكسات بقى فيها اهتمام زى زعلانة كد ليه مالك ؟ً"يعنى مش عارفة أشتمه ولا أشكره على اهتمامه
Retweeted by Vera
لما بتضايق من حد بعمله mute على الواتساب و بحطه في الarchived chats كعقاب ال هو اتفضل زي الكلب برا ..
Retweeted by Vera
قرار الانسحاب مش سهل، عمره ما كان سهل، لازم تاخد على قفاك مرة و اتنين و تلاتة و تقوم و تقع و تقوم تاني لحد ما توصل لنقطة ال" is it really worth it?" و بعد كدة بتاخد جزء من الثانية تفكير و تروح ضارب واحدة fuck this shit و تلم اللي باقي منك و تمشي
Retweeted by Vera
We have to deal with it.. not everything you got is yours..💔
Retweeted by Vera
Not everything you got, is yours.
أحمد فترة الfree trial خلصت ولازم تيجي تتقدملي عشان تاخد النسخة الكاملة.
Retweeted by Vera
بنسبة 90% من امراضنا النفسية بسبب اقرب الناس لينا..
لا أحد يبقى لأحد ، هذا ما يجب أن تدركه منذ البداية
Retweeted by Vera
We have to deal with it.. not everything you got is yours..💔
Twiends™ uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter. We do not sell followers, we only provide display advertising. Bots & fake accounts are not permitted on twiends. © 2009
Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 6 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser  chrome