Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
zizan razak
Kacau dia tidoooo..jangan tidooooo..haha.. #ZizanRazak #muni
Mengambil stamina.. #ZizanRazak #Ramadhan
Ya Allah..sedap nya sahur with ketam yang ibu masak....!!! #sahur #Ramadhan #ZizanRazak
Kite ade adik baru ni.. #ZizanRazak
Terjumpa plak pelakon wanita kegemaran saya..nama ayah kami sama..RAZAK..sekadar berkongsi fakta.. #ZizanRazak #TizZaqyahRazak #Ramadhan
Haaaa Acappp awak dah dicalonkan untuk minta maaf dekat orang yang awak dh buat silap. Sahut tak pencalonan tue?? Ruang Maaf Tiada Batasnya #KosongKosong #PolisEvo #RuangMaafTiadaBatasnya @ztf_official @astroshaw @ashraf_rahman9
Mung tahu Dope?... Aku dope tahu apa apa.. dope tahu sudoh ah...! #dope #ZizanRazak @thecapcity
"Angkat tangan siapa nak iPhone!!! Abg Long nak bagi nie...hanya bergaya ria dengan ZIMA..!!"
Thanks for the cap yang power power @thecapcity #thecapcity #mostwantedcapshop @jerrycamisty #subang #ss15
Korang arini bebruka kt mane..? Cuba kasi cadangan kalau area subang kat mana layan kalo nak bebuka... #ZizanRazak #Ramadhan
Bulan Ramdhan ni kuat betul dugaan nya..tapi harus di perkuatkan kesabaran dalam diri itu..#zizanrazak #puasa #Ramadhan
Bazaar...!! Alhamdulillah..ramai yang kasi zizan makanan free..mekasih sangat2 akak2 abang2 bazar...!!! #ZizanRazak
Tak payah dubsmash..pakai camnj je.. #zizanrazak
Lagi satu jam setengah... #ramadhan #puasa #zizanrazak
Adik beradik takkan putus di cincang takkan goyang di goyang.. #ZizanRazak #hafizarazak @hafizarazak
Ketenangan dan kesenangan datang dari kesusahan..jadi usahakan dengan kesungguhan.. #ZizanRazak
Tak perlu bagitahu tak perlu buka mulut..kau sendiri sudah tahu cerita sangkut paut..yang dekat jua jauh datang tak perlu suruh.. #ZizanRazak #rap #freestyle
Assalamu'alaikum, REPOST & TAG 5 RAKAN ANDA, moga ada keberkatan yang akan membawa kebaikan berganda-ganda...Dengan menyebut Nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang, peluang saham akhirat, InshaaAllah kerana Allah, untuk Allah, Kempen Infak sempena ramadhan dan syawal untuk umat Islam di
Nah hasil keje abangku untuk aku..bila aku cakap nak ayam golek..di panggang untuk aku..tapi rasa tak tau lagi sebab puasa @hafizarazak #zizanrazak #zstar #zstarfest
Selamat menunaikan ibadah puasa #ZizanRazak #Ramadhan
Ini ig aku..suka hati aku lah..biasa nya aku taruk muka aku..tapi hari ni aku terpikir apa perasaan kaki aku..tak pernah dia masuk ig..jadi sape kate aku tak payung kaki aku.. #ZizanRazak #kaki #payung
Tidak di sangka tetapi boleh di jangka..orang yang di jaga boleh bawa malapetaka..barang di bawa bole jatuh dan tinggal merata..senduk di dapur pun bole jadi senduk berbisa.. #ZizanRazak #sahabatsejati #formulaasia #formulabmw #sic #sepanginternationalcircuit
Memakan laksa..adalah sejenis perbuatan yang bukan menikam kawan..bukan cakap belakang..bukan mengambil kesemptan keatas orang lain..bukan mereka reka cerita..bukan tipu kawan..kerana memakan laksa ini tidak perlu semua itu.. #ZizanRazak #Ramadhan #selamatberpuasa @ztf_official #sahabatsejati #Alham
Selamat menyambut Ramadhan #ZizanRazak @ztf_official #Ramadhan
Selesai perasmian menu baru burgerbyte untuk bulan Ramadhan #burgerbyte #Ramadhan




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue