Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
Bilqisthi Putri♨
429 followers
ada apa dengan #KrisExo ?? comeback ?? hmm??
slama hmpir 15 thun,,pling bruntung tuh kayak gini..menyelinap msuk trus bisa meet the Trophy..pdhl bolehny 21 k atas pic.twitter.com/k4vbuO6QRM
morata kenapa harus pindah ke juventus kenapa gak di madrid aja??? ~_~ @AlvaroMorata fighting!!!
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
We’re very excited to announce we’re headlining the #itunesfestival on September 11th! iTunes.com/Festival pic.twitter.com/sspJyUCX6r
Retweeted by Bilqisthi Putri♨
A mighty hug on all of you who came to the "Ashby" set and were in the movie with @natandalex and @RobertsEmma. Your energy was infectious.
Retweeted by Bilqisthi Putri♨
Mistakes give you knowledge, hard times give you strength. #havefaith
Retweeted by Bilqisthi Putri♨
gatau kenapa ayah yg lagi ulang tahun, yg di photo sama cakenya malah aku kekeke XD #selfie #selca #happybirthdaydad #41th We love you ~~
Today stats: 3 followers, 2 unfollowers and followed 7 people via uapp.ly
Poseidon adalah dewa air. Filosofi Poseidon adalah kami ingin kalian bisa menguasai sifat air yaitu tenang,mampu menempatkan diri (cont)
Retweeted by Bilqisthi Putri♨
yupps ,,kan kakak itu slalu yg berkuasa"@farahkhrnnsa: @_BilqisthiPutri tapi kalau jadi ade itu selalu jadi yg tertindas sama kakanya:(("
aku malah tiap hari berantem melulu.."@farahkhrnnsa: @_BilqisthiPutri enaak yaa jadi kaka:(("
im on a roller coaster that only goes up
Retweeted by Bilqisthi Putri♨