Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
YoungKelly
641 followers
who used this excuse before when you dont feel like talking on the phone!? "My phone acting up" lol
she aint got time for them other niggas!
what does it mean when yo hand shakes ?
i make these bitches feel some type of way, i dont chase after girls cause i dont like to chase, i keep a side hoe for any girl that i date,
someone come see a nigga tomorrow lol <3
20 likes and I'll post a pic of me when I was a baby 󾍇
Had a bad day today, but I'm not gonna let that ruin anything else.
it was kinda fun in ocr today though lol
ima start working out again.
Don't matter how mad or sad I am in any sort, I'll always keep a smile, ain't nothing could bring me down. I'm... fb.me/3oCFRkZoM
half of the things you say, i cant even believe anymore.
i send them shots, i hope you receive. i check the date its murder season
You pretty cool! xD we dont really talk like that, you seem like you would be fun to hangout with, your friends... fb.me/21h7dx2oc
I need someone that actually has time for me.
Write something on my wall, all I'll give you one back󾍇
Ok kills the convo, just don't even talk to me, how the hell am I suppose to reply to that -.-
Goodmorning USA! Rise and Shine
Fake ass niggas man smh. I need start listening to my dad about what he be telling me. Cause niggas would talk... fb.me/2hBbhUcYb
This is why I keep a small circle.
bout to hop on gta 5, a nigga bored.
oh snap today friday !
im bout to try this one day lol fb.me/329IgpBzv
Damn, come to school with BS, I'll just keep the BS on the left and focus on right.
someone text me till i fall asleep lol