Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Start my free promotion! Twiends helps you grow your twitter following quickly and easily.
Yelda Kürüm
542 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
İnsan Bedeni Hakkında Ulaşılmış 22 Şaşkınlık Verici Bilgi oned.io/h/391640?o pic.twitter.com/pRZEZN7M58
Retweeted by Yelda Kürüm
Saat kaç? Gerçekten kaç bana onu söyleyin :)
26 yaşımdayım çok şükür annemden hiç harçlık almadım. Kendimle gurur duyuyorum. Helal bana. Benim kadar olamayanlara gelsin
I'm at İstanbul Oyuncak Müzesi in İstanbul, Türkiye w/ @VolkanUcok swarmapp.com/c/gi6yDR2kCCD
Valla bişe keşfettim. Düşünce gücüyle büyü yapıyorum. Şoktayım.
Teşekkür etmeyi hiç bir zaman unutma. Küçülmezsin.
Sevdiklerin için fedakarlıklar yaparsın, niye yapıyorsun derler. Iyi geceler
Bu Deniz herşeyi biliyo ya. Deniz kim? Pardon
9.ve 10.sınıf öğrencilerimiz 17.Uluslararası Kukla Festivali için yolculuğa çıktılar. "Türk Geleneksel El Sanatları" pic.twitter.com/ZgwXFVY0cz
Retweeted by Yelda Kürüm
Bence dışardan bakınca çok parası varmış gibi gözüken ama özünde ASALAK olan insanlar yaşamasın. Çevrem çok temiz olur.
Ceren hakkında twit atıyorum. Attım
Onedio.comda çalışmak istiyorum. . İşe alsalar çok eğleniriz :) gülmekten haber giremem valla:)
Vernelin içinde uyuyorum şu an. Öyle bahar kokuyo yorgan. Vernelleyin yumuşacık olsun Vernelleyin mis gibi koksun.
Ben aslında bugün çok mutluymuşum.
Show tv az önce "tasarruf için maaşınızın yarısını saklayın" dedi sanırsın asgari ücret 10.000 lira. Gerizekalılar.
Retweeted by Yelda Kürüm
ekim ayı bu sefer çok uzun geldi bana sanki 3 aydır ekimdeyiz
Retweeted by Yelda Kürüm
I'm at Tarihi Bağdat Kuru Kahvecisi in İstanbul, Türkiye swarmapp.com/c/eaHAldbFp5N
I'm at Cookshop in İstanbul, Türkiye w/ @VolkanUcok swarmapp.com/c/hzdtgGm4aUb
Sabahtan beri Mehmet Pişkin i düşünüyorum başka bişe düşünmüyorum. Sarsıldım. Ne biçim videoydu ya
Şimdiki boşvermişliğim bi zaman çok önemsemişliğimin sonucudur.
Retweeted by Yelda Kürüm
Mutluluk mu mutsuzluk mu şuan bilemem ama insan bazen 'sırf o mutlu olsun diye' demeli bence.bazen.sanırım.galiba.kesin.dese iyi.
I'm at Kızılkayalar in İstanbul, Türkiye w/ @VolkanUcok swarmapp.com/c/1EUt8wxLt0x
28i yarım gün, 29u tatil. Ne mutlu Türküm diyene.
O kadar çok sıkılıyorum ki...
Okul ve dershane eğitimine yeni bir şube iha.com.tr/haber-okul-ve-…
Önce bi kahve içelim :) (@ Tarihi Bağdat Kuru Kahvecisi in İstanbul, Türkiye) swarmapp.com/c/5nnGcBZ8ENl
'Bana karanlığınla gelme, bende zaten çok var' demiş biri.
Eskiden, insanlar için fedakarlık yapmanın gerizekalılık olduğunu sanırdım, artık eminim.
Retweeted by Yelda Kürüm
Hastalıktan ve yalnızlıktan ölcem galiba ¿¿¿¿
Açılış için hazırlanan öğrencilerimize çok teşekkür ediyorum :) harikalar pic.twitter.com/H4R3lNItoW
Retweeted by Yelda Kürüm
2kere2=4lerden biri : arkadaşlarınla iş yapmayacaksın, arkadaşlığın bozuluyo
Nası hoş bi hava
I'm at Bodrum Mantı & Cafe in İstanbul, Türkiye w/ @VolkanUcok @asliatalay swarmapp.com/c/k7suOl2g4qX
Beyin bedava da akıl gerçekten pahalı.
Retweeted by Yelda Kürüm
Insana aşk acısından daha çok koyan bi şey varsa o da saç dökülmesidir
Retweeted by Yelda Kürüm
Her deve hörgüçlüdür. Üstüne bi düşünün ¿¿
İyisin tabi. Sen söyleyen ben dinleyen¿¿¿¿¿
Adına yakışmayan insanlar var
Şu öğle arası çok çabuk geçiyo 😯😯😯
Yine Günaydın. Çok mutlu olacağınız bi gün olsun.. 💕😙🌼👍😊