Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Anindya Putri Kirana

Astaga jijik baca history chat sendiri tapi kangen /heh Tapi kok ambigay banget ya-----
my hands can't deal with these electronic things
yah....yg bikin sedikit kecewa itu ketika ide2 cerita di memo itu ikut hilang juga
Over 90% of people are no longer friends with somebody that they once called their best friend.
Retweeted by Anindya Putri Kirana
Foto Milky Way dan Air Glow yang terlihat di Alqueva Reserve, Portugal yang diambil oleh Miguel Claro :
Retweeted by Anindya Putri Kirana
Ikhlaskan saja apa yang sudah terjadi~ #edisipasrah
wajahku juga gak berubah2 wkwk. foto 6 tahun yang lalu dikira foto sekarang :'v twitter.com/risyeille/stat…
Apakah ini evolusi ukuran layar handphone dari masa ke masa?
Retweeted by Anindya Putri Kirana
aku bukan santai. aku tenang. dan berhentilah membuat suasana seolah2 aku ini panik dan semua jadi terlihat makin buruk.
barangkali memang saya pembawa sial...
Misophonia is a condition in which you are easily annoyed or angered by little things. Such as a person who eats or breathes too loudly.
Retweeted by Anindya Putri Kirana
A copy of Uthman's Quran from the early 600s, kept in Topkapi Palace in Istanbul.
Retweeted by Anindya Putri Kirana
Bombing happened in Bangkok tonight. R.I.P to those who died. Stay strong Thailand! 9gag.com/gag/aQnXV38
Retweeted by Anindya Putri Kirana
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.