Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
DI22Y La$hawn
β€œ@unIiked: It's 2015. Can we please have headphones and chargers that last more than 2 months?”
β€œ@DanRelates: I want a weird girlfriend lol”
JUST IN: R&B singer Angie Stone was arrested in DeKalb County today for aggravated assault. #fox5atl pic.twitter.com/rG3oZkGp6n
Retweeted by DI22Y La$hawn
β€œ@flyChy: "Ass on houston Texas, but the face looks just like Claire Huxtable" #Makessense pic.twitter.com/0g7KNiQZgH”
I'm going to have a gorgeous female one day.
I have addiction of following gorgeous women .
But like end of April ... Niggas gotta get they bands up
Retweeted by DI22Y La$hawn
Being a hoe is the only option some of these bitches have to become Popular.
Retweeted by DI22Y La$hawn
I learned so much today. it totally changed my outlook
"Girl take it off for me, you know just what I want. It's always hard to leave this private show." - Chris Brown
Retweeted by DI22Y La$hawn
β€œ@foeverapathetic: I'm opened minded af you can tell me anything and i won't judge you at all”
β€œ@fuckbran: Sometimes you just need to get out of your comfort zone and make shit happen”
β€œ@unIiked: Our generation has lost the value of romance, the value of trust, the value of conversation, sadly small talk is the new deep.”
β€œ@YR5280: Retweet if you love your dad. pic.twitter.com/FNR5tGjFbB”
β€œ@lipstickthvg: Hmmmm Capricorns πŸ‘€pic.twitter.com/T528CepJRFF” πŸ‘€ Aries .... Interesting
β€œ@_elsieeeee: Unimportant ,”
When you're around a bunch of people you don't fuck with. pic.twitter.com/LGyE4Kj8P6
Retweeted by DI22Y La$hawn
fucking with somebody that is the same sign as is you is ... hectic lol
Retweeted by DI22Y La$hawn
done depending on people lol, gets you fucked in the end
Retweeted by DI22Y La$hawn
β€œ@VishalDaGod: so much has changed in the past year and i can't tell if it's for the best or worst.”
β€œ@_AgentObioha: Nothing is real in high school. Not love, friends, none of that shit real bruh”
β€œ@FoodBeforeHoes: Don't remember the last time I had hoes πŸ˜ͺ”
β€œ@imy_bae: "stop expecting loyalty from people who cant even give you honesty"”
My only relationship goal is to be with someone who motivates me to become a better person and shows me the potential I don't see in myself
Retweeted by DI22Y La$hawn
Wendys has the best strawberry lemonade πŸ˜‹
Retweeted by DI22Y La$hawn
Think Ima just let go of everything & just be normal
Retweeted by DI22Y La$hawn
If a nigga really wanted you , he'll make it known he want you πŸ’―
Retweeted by DI22Y La$hawn
The only good thing about being single . Is that you only think about yourself . Other than that . It's straight boring at times .
I'm over here watching boondocks.
People are so temporary I dont even save numbers anymore. When somebody text me I have to scroll thru the convo jus to figure out who it isπŸ‘Œ
Retweeted by DI22Y La$hawn
I find it hilarious when people so stuck on what others are doing rather then worrying about them damn selves .
Retweeted by DI22Y La$hawn




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue