Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Iqbal Daffah :')
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Today stats: 2 followers, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: 2 followers, No unfollowers via uapp.ly
Mungkin utk saat ini kepandaian hanya dpt dilihat dr bisakah utk membagi waktu.
it would never change me and you
Retweeted by Iqbal Daffah :')
Today stats: 2 followers, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
Kebun Raya terluas di Indonesia adalah Kebun Raya Eka Karya, Bali. 157 hektar. Pernah ke sini? pic.twitter.com/YNR1z9jex0
Retweeted by Iqbal Daffah :')
Karena aku tau semua akan terasa berat jika akan dimlai dan akan terasa indah pada akhirnya... so, santai itu mahal :)
Today stats: 2 followers, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers and followed 2 people via uapp.ly
Diam adalah bahasa cinta, karena cinta tak selalu harus diucapkan ...
Retweeted by Iqbal Daffah :')
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
So, what I've to do? Just thinking and remember what was happened. Don't you feel something?
Jujur, semua itu gak mudah....
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
"@RelatabIeTxts: Reading old messages, and realizing how much you miss that person"
Retweeted by Iqbal Daffah :')
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: 2 followers, No unfollowers via uapp.ly
Sering tp skrg nggak lagi @SpeakersNow #SpeakersTanya Pernah mau marah banget tapi langsung sadar kalo kamu bukan siapa-siapanya dia ?
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Gapma akun nya baru, boleh dong kalo di follow
Retweeted by Iqbal Daffah :')
I promise that I'll never contact about you again,,, I promise that!!!
Ga usah pura-pura ga tau deh kalo gue sayang sama lo ~
Retweeted by Iqbal Daffah :')
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Jujur, sbnernya aku nahan gni bner2 gaenak... Tapi realistis aja lah. Jarak udh jauh dan tntu ada org lain... #fakesmile
Kalau kita menutup diri dan tdk mau membuka pikiran,kita akan menjadi orang yg tak pernah bisa belajar apa-apa.
Retweeted by Iqbal Daffah :')
Accismus adalah keadaan dimana Anda berpura-pura tidak tertarik pada seseorang atau sesuatu tapi sebenarnya Anda tertarik. #Psikologi
Retweeted by Iqbal Daffah :')




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue