Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want more twitter followers? Find out how.
Shavoka Shae ♎
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for Shavoka Shae ♎”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
LMFAOOOO RT @LesIzMore: T.I. and Swaggy P pulling out their capes for Iggy is a prime example of how Black men put White women on pedestals.
Retweeted by Shavoka Shae ♎
Love her. Even when she's not naked
Retweeted by Shavoka Shae ♎
I've got so many skeletons in my closet that I had to get a walk-in
Retweeted by Shavoka Shae ♎
I hate illiterate ass people. You wanna buck & talk shit, but your dumbass don't know the difference between "their" & "they're" bitch stop✋
Retweeted by Shavoka Shae ♎
if a bitch get into your personal space and you ain't put hands on the bitch, don't talk that trill life.
Retweeted by Shavoka Shae ♎
I Wonna do something "out the ordinary" this weekend tho idk what just some crazy shit but fun
if people only speak to you because you speak first that should show you how lame you are.
Retweeted by Shavoka Shae ♎
Freak of the week .... every week 😁😍💃
"Ayo take this pic for me fam" "You think the bitches gon fuck with this pic?" pic.twitter.com/n4BzYk1DH4
Retweeted by Shavoka Shae ♎
Would say come smoke this gas with ME but I don't want ya lips on my pipe 😍pic.twitter.com/muYdmjgeNww
I wasn't brought in this would for anyone to like me, & to be honest, I don't give ✌ fucks about none of y'all liking me anyway 💯👌
Retweeted by Shavoka Shae ♎
when you catch someone in a lie & you're about to embarrass their ass pic.twitter.com/Y5hxi9Wqxb
Retweeted by Shavoka Shae ♎
My focus is not money... That shit is going to come regardless.. My focus is trying to become a better woman and also a successful woman
Retweeted by Shavoka Shae ♎
Everything that irritates us about others can lead us to an understanding of ourselves. ~Carl Jung
Retweeted by Shavoka Shae ♎
accidentally favoriting shit while stalking is this absolute worst thing you can do on this app
Retweeted by Shavoka Shae ♎
Got three school meetings today 😩 half day of school for the kids plus I gotta study 😩
😍😍 how you been handsome?@StuckOnYoungng: 😻 G'morning baby@Lady_Herbalistist: Fuck you and good morning 👊””
Fuck you and good morning 👊
One Thing People Gonna Do is Talk. One Thing I'm Gonna Do Is Not Give af! 😘
Retweeted by Shavoka Shae ♎
You Gotta Know You The Shit. You Gotta Own It.
Retweeted by Shavoka Shae ♎
People talk so much shit ,but don't know shit !
Retweeted by Shavoka Shae ♎
I ain't got shit to hide from anybody 💯
Retweeted by Shavoka Shae ♎
there's a big difference between being anti-social and just not fucking with people who are full of shit.
Retweeted by Shavoka Shae ♎
I swear some people just wake up in the morning and decide they main goal is to be worthless and annoying today.
Retweeted by Shavoka Shae ♎
Sometimes.. not for you, but the other persons benefit. It's best to just remove yourself from the situation. 🙏👏💥�#TheyDontWantNunantNun
Retweeted by Shavoka Shae ♎
"Where's My Pisces, Leos, Virgos, Libra, Gemini & Aquarius At ? 🙀👏
Retweeted by Shavoka Shae ♎
@Lady_Herbalist: I love a broke nigga with racks in the bank 😁 everything he got on cheap but that bank statement THO 😏 YAll ain't hip”me
Retweeted by Shavoka Shae ♎
I don't fuck with fake hoes I fuck with almost anybody rich broke cute ugly but if u fake or a snake bitch I can't fuck wit ya I'm allergic
I love a broke nigga with racks in the bank 😁 everything he got on cheap but that bank statement THO 😏 YAll ain't hip
When yo grandma find out you aint eat all day and ya parents walk in pic.twitter.com/fxDBHLuHhY
Retweeted by Shavoka Shae ♎
and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat. pic.twitter.com/sHo8f2nMEu
Watch what you say, it can haunt you. 💯
Retweeted by Shavoka Shae ♎