Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

VODKA

احا انا معنديش ولا حاجة من اللي عنده .. أنا محسود 😂twitter.com/Idiotic33/stat…o
مفيش احلي من الصحاب .. اخر مكالمة اتكلمتها علي موبايلي كانت من يومين و كانت تي اي داتا 😂F
مولاي يا مولااااااااي مَوّلاي إنّي ببابك قَد بَسطتُ يَدي ..! مَن لي ألوذ به من البضان اللي عندي ..؟ #?????????_????
كله هيبان يا ولاد المرة 😂twitter.com/CNET/status/83…b
Beside ma Bed = Labtop + Mobile + Smart watch + Power bank = الأشياء التي تساعدك علي تقبل الواقع البائس
مفيش أتعس من اللي مبيستريحش ف بيته، ده معندوش حل لمشاكله ..!
لا تعطني سمكة ولا تعلمني الصيد ✋😒E
Retweeted by VODKA
نفس الفيلم كل يوم لكن المشاهد ترتيبها مختلف ..!
خلص تارك طفي نارك م اللي شوفته قبل مني ..! الأغنية دي شوية و هتبقي تراث ..!
لما يبقي ورائك ميعاد ..! 😑U
زوبر مصري هايج عاملي فولو وقبليه بنوتفيكيشن المدلكاتي عاملي لايك هو في واحدة بتتكلم مع الخولات دول اصلاً مش هنخلص من القرف اللي علي تويتر ده
حياة الوحدة مصير كل الأرواح العظيمة ..! #????_????????
عاجل : يوم القيامة فى الخليفة المأمون 😄M
ولاهي شكله كيوت فشخ .. ميتشين ام اللي رمته 😂twitter.com/Dodi1986s/stat…A
@Vodkology مانا عارفة انك عارف 😂😂
Retweeted by VODKA
و هنا ييجي الثنائي اللي بيطلع الواحد من الهم اللي هو فيه ، و علي السيجارة دم الشهيد فودكا لأني لسه متعور 😄B
لما احاول اتبسط 👇H
انهاردة يوم الحِقد العالمي ، كل الناس بتحقِد علي بعض 😂
Valentine's day is not only for lovers, but also for those family & friends who care for each other Happy Valentine's Day ❤
10 معتقدات يجب علي المصريين تغييرها : 1- لو سألت أي مصري انت عايش ليه هيقولك عشان اشتغل و احوش و اشتري شقة و... fb.me/4WgTyD1sD
جاوَزتِ في لومه حداً أَضَرَّ به من حيث قَدرتِ أن اللوم يَنفَعُهُ فاستعملي الرِفق في تَأنيبِهِ بَدَلاً من عَذلِهِ فَهُوَ مُضنى القلب مُوجعُه
انا بقيت بحقق أمالي في الاحلام 😂 صدق المثل اللي قال " الجعان يحلم ب سوق العيش " 😂
كل يوم بتأكد اني عايش مع عيلة متخلفة أكتر من اليوم اللي قبله ..!
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.