Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want a page like this?
YuNG ViNNY
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Bro ive gotta move to L.A real talk
Hard to live life peaceful when you cant live your dreams may god help me with my dreams and succession and help all dese other great ppl !
Im sick af wit my rap nuff said
They have no idea haha pathetic specimens
This world got me fucked up lifting up ive never heard of all seems like hope has descended
Couldnt stop thinkin of her even if i tried
For once i wish i cood meet a chik that dont like garbage ass illuminati nikkas like i dont
Still cant believe tha shit i c haha ha tha sensation of the walking creature
I wood lift the universe for her
I sware kourtney look better than kim haha
Why tha fuck are dese dreams so real makes me mad when i wake up nd find out there fake
I kno for a fact u couldnt keep up with me
Im ready to unleash power locked away for milleniums
Drake is such a low class warrior there's nuthin 2 his rhymes he needa sit his ass rite back in that degrassi wheelchair mortified as fuck!!
Everytime I c her I sware somehow she gives me goku strength
I fuckin hate these illuminati puppets man
I have a new home page here twiends.com/vinny325tex - check me out!
This life got me thinking so bad I jus wish I was in Cali already droppin tracks n shit livin life like I was suppose gotta kill yaw niggas
im a fuckin alien brutha
I hate when I have to hop OUT of the shower to take a Shit. Sittin there butt naked and wet. Then i wipe my ass and get the tissue wet too
Retweeted by YuNG ViNNY
My moment will come 1 day
Los angeles california is my future home i sware i wanna get my own crib down there already and work on my rap musick foreal
I refuse to sell my soul
Really needa leave already tired of not bein able to make my dream come true i will succeed
Wish I had this damn fame already smh -__-
Thats some crazy shit
i only get 1 shot in this life so i gotta get my musick goin