Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Vicky Uniqa✌
214 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Gerah liat tweetnya dijahjamban~
SORRY, GUE BUKAN PENIKMAT HARTA ORANGTUA !!
Retweeted by Vicky Uniqa✌
Lo tuh jadi parasit di kehidupan gue tau, lo tuh bukan siapa siapa gue, jadi gausah ngurusin hidup gue, urus hidup lo!kayak udah bener aja.
Gue ga ada rasa sama lo -_-!
Miss kamu bngt tapi gamau jadi PHO :"
kak ongkir ke cilegon berapa?"@turbanisrw Bando Earcat Snsd Korean Acc tokobagus.com/iklan/bando-ea… via @tokobagus
Kalo gak siap jadi idol y jgn masuk jkt48 dek :) itu FANS KAMU bela2in hujan2 dr sidoarjo cuma pngen ktmu idolanya. Tp balesan . . #suram
Retweeted by Vicky Uniqa✌
woy peka dong ;'( shit!
nyesek seketika, tenang seketika