Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

fachrunnisa

one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
kebohongan pertama akan membawa kebohongan kedua ketiga dan seterusnya, karma itu ada
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
2 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
Do you miss our late night conversation?
Makanya nih yah kalo lo lo lo pada punya barang mahal terus ditanyain harganya, bilang aja dikasih jadi gak tau.
Retweeted by fachrunnisa
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
Asli gara" misscom nihh
He'll find his own way to tell you with the little things he'll do. That's how you know he’s your love. –Giselle (Enchanted)
Retweeted by fachrunnisa
Makasi ya Allah atas semua kejutan yang Engkau berikan dalam hidupku ...
Semoga kesempatan Dan keajaiban itu ada buat aku
Retweeted by fachrunnisa
Ya Allah izinkan aku memantaskan diri untuk yang lebih pantas, aminn
You can't always sit in your corner of the forest and wait for people to come to you. You have to go to them sometimes. –Pooh
Retweeted by fachrunnisa
Hidup ini memang banyak pilihan, namun kamu tak harus memilih apa yg terlihat terbaik. Pilihlah yg membuatmu bahagia.
Retweeted by fachrunnisa
Seberat apapun beban masalah yang kamu hadapi saat ini, percayalah bahwa semua itu tak pernah melebihi batas kemampuan kamu.
Retweeted by fachrunnisa
Kayaknya keputusan yang agak salah :s
Ohh jadi hardware lagi ada diskonan? Tutup mata aja deh huft
Retweeted by fachrunnisa
Di kabinet Kerja, Susi Pudjiastuti dianggap paling popular.|AKSI SUSI|Malam ini LIVE 20:05WIB @Metro_TV youtube.com/watch?v=amp9n5…
Retweeted by fachrunnisa
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.