Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
fachrunnisa
217 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Do you miss our late night conversation?
Makanya nih yah kalo lo lo lo pada punya barang mahal terus ditanyain harganya, bilang aja dikasih jadi gak tau.
Retweeted by fachrunnisa
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
Asli gara" misscom nihh
He'll find his own way to tell you with the little things he'll do. That's how you know he’s your love. –Giselle (Enchanted)
Retweeted by fachrunnisa
Makasi ya Allah atas semua kejutan yang Engkau berikan dalam hidupku ...
Semoga kesempatan Dan keajaiban itu ada buat aku
Retweeted by fachrunnisa
Ya Allah izinkan aku memantaskan diri untuk yang lebih pantas, aminn
You can't always sit in your corner of the forest and wait for people to come to you. You have to go to them sometimes. –Pooh
Retweeted by fachrunnisa
Hidup ini memang banyak pilihan, namun kamu tak harus memilih apa yg terlihat terbaik. Pilihlah yg membuatmu bahagia.
Retweeted by fachrunnisa
Seberat apapun beban masalah yang kamu hadapi saat ini, percayalah bahwa semua itu tak pernah melebihi batas kemampuan kamu.
Retweeted by fachrunnisa
Kayaknya keputusan yang agak salah :s
Ohh jadi hardware lagi ada diskonan? Tutup mata aja deh huft
Retweeted by fachrunnisa
Di kabinet Kerja, Susi Pudjiastuti dianggap paling popular.|AKSI SUSI|Malam ini LIVE 20:05WIB @Metro_TV youtube.com/watch?v=amp9n5…
Retweeted by fachrunnisa
Don't you turn your back on me, don't you walk away, don't you tell me that I don't care cause I do. –Toy Story 3
Retweeted by fachrunnisa
You're never too old to be young. –Snow White (Princess Stories)
Retweeted by fachrunnisa
Bila kerabatmu jahat terhadapmu, berbuat baiklah selalu kepadanya, maka Allah senantiasa menolongmu (HR Bukhari & Muslim)
Retweeted by fachrunnisa
The water's always changing, always flowing. But people, I guess, can't live like that. –Pocahontas
Retweeted by fachrunnisa
Apa dia capek sama sifat ngerti kamu yg naik-turun dan emosi km yg sering keceplosan, dia sabar? Dia capek tp dia sabar.
Retweeted by fachrunnisa
Punya pacar, tapi kan emang sibuk, jadi mungkin dia belum sempet ngabarin. Harus ngerti aja sih.
Retweeted by fachrunnisa