Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Uğur Yavuz
3,166 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
.@sarisin_17, Hakan ile (@ Hangover Cafe & Bar in Çanakkale, Merkez) swarmapp.com/c/0Qk97jIWhJX
I'm at ÇOMÜ Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi in Çanakkale, Türkiye w/ @safak_sahin17 swarmapp.com/ugurywz/checki…
Dortmund alah belanı ..
Cuma olsada gitsek
Diren Biga hakan geliyo @HakanSirlan17
Aşkım olmasa uyanamıcam
I'm at ÇOMÜ Biga İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi in Çanakkale, Türkiye swarmapp.com/ugurywz/checki…
Ev temizlemek ve yerleştirmekte çok zor
Eve cıkmak ne zor işmiş
ios 8 tamamdır
Ulan inat degil mi inadina inadına döndürdük parayi kasaya kulahını biraktik..Fikirtepe cocuguyuz lan biz @ugurywz
Retweeted by Uğur Yavuz
Şimdi çekme zamanı
Oh be tuttuda döndürdük parayı pic.twitter.com/4EjDotEizA
Hakan ile (@ Hangover Cafe & Bar in Çanakkale, Merkez) swarmapp.com/ugurywz/checki…
.@sarisin_17, Hakan ile (@ Han Kahvesi in Çanakkale w/ @saynuuur) swarmapp.com/ugurywz/checki…
yarında gidip gelcem kurtulcam amk
Şu eşyalar yerleşse bi ya
Git gel çok sıkıntılı yol yoruyo insanı harbiden
Muhasebeci prof çıktı
Hukukcu ilk dersten içimizi kararttı
9.1 oran imkansızı başarmak bu ( bayan basket ) instagram.com/p/s3R4gjn0xt/
Aykut 10 lira at demişti dinlemedim şimdi pişmanım :( pic.twitter.com/5M00ZciJ1K
Abi idda 1.20 oranı yedirmez
abd macından canlıdan para koparmam lazım
canlı bahisle kafayı yicem galba