Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

TREY

girl: i love you me:
when people like your ig pictures but can't DM you back
need more peace in this world, frfr.
do something nice for someone today. one act of kindness can go a long way!
niggas keep repeating themselves like they in a vine tho
you really gotta keep a lot a shit to yourself.
....back at it again with the 👟 vans!!twitter.com/mkremer_/statu…Y
killa... west side nigga
if you want safe sex baby use the knee pads
zippers on my jacket like i'm michael jackson
that girl is a real crowd pleaser.
GOKU music video coming soon...
head over to DryerSquad.com - make some changes & added a few things.
i just want one person all to myself of but people play too much.
people act like you can get time back, you can't.
don't waste my fucking time, just don't!
come to find out, it's his phone the entire time BUT the sound changes every time so we still think he got a bird in his bag bro 😂😂
the bird chirp noise gets louder & louder each time we hear it haha
we sitting here thinking this mf got a bird in his bag, RIGHT!
this old guy comes up and sits next to me, RIGHT. a few minutes go by and we hear this bird chirping noise, RIGHT!
so taylor and i are sitting in the cafeteria, right.
thread time about this niggas to phone, lol.
tinted windows bitch, that mean mind yours... and the weed loud, like a lions roar.
i put in over time, like a tied score.
i don't need a watch, the time is now or never.
i'm feeling pain but i can never let it show nigga
i get money to kill time, dead clocks.
they love to hate.
don't feed into the bullshit.
i hate that people think i have hoes.. that shit is stupid.
👀👫... i wish.
i have no feelings but at the same time i do, damn.
it do not matter.
it's all about progression.
be better than you were yesterday.
eliminate like elimidate
don't be a goofy.
you should smile more :)
shit not even funny. people really out here cutting themselves. not for this reason but in general. twitter.com/blacpeoplevine…
should i do a video for this song then put it out? or y'all want the song now? let me know
cute thighs, little waste. nice eyes, pretty face.
money is the root of all evil but we NEED it to survive & do what we want in this world. so go make some money, just dont let it control you
hustle. hustle. hustle. HUSTLE!
deep conversations with open minded people are the best.
i'm tired of college bro, frfr.
don't get me wrong its okay to be angry but... being angry isn't going to do anything. gotta get everyone on the pe… twitter.com/i/web/status/7…
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.